Arbeitgeberbewertungen für Advanced Call Center Technologies | Glassdoor.de

Bewertungen für Advanced Call Center Technologies

Aktualisiert am 26. Sep 2019

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278 Bewertungen gefunden

2.6
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
41%
Würden einem Freund empfehlen
59%
Befürworten Geschäftsführer
Advanced Call Center Technologies CEO Joe Lembo  (no image)
Joe Lembo
104 Bewertungen
  1. „Disappointing”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Call Center Agent in Harlingen, TX
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 5 Jahre bei Advanced Call Center Technologies gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Full 40 hours given. Paid training. Friendly work environment.

    Kontras

    Extremely high goals expected. Unlucky reviews hurt you substantially. High stress environment. Extremely busy with no down time. Unreliable training.

    Rat an das Management

    Provide more shadowing during training. Increase pay when employees gained more responsibility and tasks.

    Advanced Call Center Technologies2019-09-27
  2. „Was Ok”

    SternSternSternSternStern
    Ehem. Mitarbeiter - Fraud Account Supervisor in Boones Creek, TN
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Advanced Call Center Technologies als Vollzeit gearbeitet

    Pros

    Schedule was good, price was good as you can get as much over time as you want, and co-workers were friendly.

    Kontras

    Understaffed in different departments, not paid well enough at base rate in stressful departments

    Advanced Call Center Technologies2019-09-10
  3. „Meat Grinder”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Associate in Johnson City, TN
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Advanced Call Center Technologies als Vollzeit

    Pros

    The training is actually pretty good. It's the only thing about ACT that I have a positive opinion of.

    Kontras

    Pathetic pay for such a high-stress job. Inexcusably high turnover. ACT blames their own employees for the high burnout rate, in reality they just don't care about their people. They'll hire anyone with a pulse. Maybe half the new hires will make it through training on average. Maybe a third of those will last a month on the call floor. Their whole human resources strategy is a joke.

    Rat an das Management

    If you want better productivity, lower HR expenses and higher morale, Hire better people and stop treating your employees like garbage. But I honestly don't believe you people care about any of the above. That's why you're running a meat grinder.

    Advanced Call Center Technologies2019-09-27
  4. „Meh”

    SternSternSternSternStern
    Ehem. Mitarbeiter - Collections Specialist 

    Ich habe bei Advanced Call Center Technologies gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Super chill, easy going as long as you collected

    Kontras

    Over worked and underpaid

    Advanced Call Center Technologies2019-07-19
  5. „Love my Job!”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Johnson City, TN
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Advanced Call Center Technologies (Vollzeit)

    Pros

    Very friendly and helpful staff, excellent ability to get promoted, and bonus!

    Kontras

    Need to clean up outside break area....smokers area is dirty

    Advanced Call Center Technologies2019-07-01
  6. „Easy job”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Specialist in Junction City, KS
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Advanced Call Center Technologies als Vollzeit

    Pros

    The job is easy, and the people are so caring and generally really good peoople.

    Kontras

    The organization is sometimes not that great, and the rules and regulations should be followed by everyone except the favorites.

    Rat an das Management

    just get some organization skills.

    Advanced Call Center Technologies2019-06-30
  7. „The truth”

    SternSternSternSternStern
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Advanced Call Center Technologies als Vollzeit gearbeitet

    Pros

    They don't judge if you have tattoos or piercings

    Kontras

    They have the highest turn over rate

    Advanced Call Center Technologies2019-06-23
  8. „Positive work atmosphere with great opportunities!”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Specialist in Johnson City, TN
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Advanced Call Center Technologies (Vollzeit)

    Pros

    Great environment, helpful coworkers, clean work space, with a fast paced vibe

    Kontras

    Sometimes it can be very fast paced but it does make the day go quick!

    Rat an das Management

    I enjoy our team huddles in the morning and would love to have more of them!

    Advanced Call Center Technologies2019-05-23
  9. „Great place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative 
    Empfiehlt

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Advanced Call Center Technologies als Vollzeit

    Pros

    Flexible schedule Good pay for entry job and awesome supervisors

    Kontras

    There is need to have constant training on policy changes.

    Advanced Call Center Technologies2019-05-07
  10. Hilfreich (1)

    „Not a good experience”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Agent in Johnson City, TN
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Advanced Call Center Technologies als Vollzeit

    Pros

    You get a paycheck and health insurance after 3 months

    Kontras

    Extremely disorganized management, beginning with incorrect info given by recruiters at hiring. Boone’s creek facility is filthy, mice roam thru ceilings and run across the floors on a regular basis. Cleaning crew does a poor job. Bathrooms are rundown and filthy.

    Rat an das Management

    Clean up the building. Get together and provide accurate and consistent information.

    Advanced Call Center Technologies2019-06-09
278 Bewertungen gefunden