Fragen im Bewerbungsgespräch: Senior Software Engineer | Glassdoor.de

Fragen im Vorstellungsgespräch: Senior Software Engineer

Fragen aus Vorstellungsgesprächen für Senior software engineer, von Bewerbern geteilt

Top Vorstellungsgespräch-Fragen

Sortieren: RelevanzBeliebtheit Datum

How to convert an Optional string to integer without throwing exception

4 Antworten

use filter and map

Well its pretty basic. 1. Convert String into character array. 2. Check if Array's length = 48 && intValue <= 57) { int numValue = values[intValue - 48]; finalNumber += (numValue * Math.pow(10, power)); power--; } else { System.out.println("Not a number"); return; } } finalNumber *= multiplier; System.out.println(finalNumber); }

Program ___________________________________________ int[] values = {0,1,2,3,4,5,6,7,8,9}; String test = "-123"; char[] arr = test.toCharArray(); if(arr.length = 48 && intValue <= 57) { int numValue = values[intValue - 48]; finalNumber += (numValue * Math.pow(10, power)); power--; } else { System.out.println("Not a number"); return; } } finalNumber *= multiplier; System.out.println(finalNumber); }

Sample streamed data Please write a program stream-sampler that receives and processes an input stream consisting of single characters.

3 Antworten

Einer oder mehrere Kommentare wurden entfernt.
Weitere Informationen finden Sie in unserem Verhaltenskodex und in unseren Nutzungsbedingungen.

Wo haben sie vorher gearbeitet?

2 Antworten

What OO design patterns do you know? Describe anyone of them that you have previously used?

2 Antworten

What's new in Java8?

Fizz-Buzz. =)

1 Antwort

Create a pascal triangle of size n

1 Antwort

Given an array of nodes which represent a tree, find subtree of input node.

1 Antwort

How to make post idempotent

110 von 216 Fragen im Vorstellungsgespräch