Fragen in Vorstellungsgesprächen bei Zurich North America für Operations Analyst | Glassdoor.de

Vorstellungsgespräche bei Zurich North America

Operations Analyst-Vorstellungsgespräch

Ich habe mich online beworben. Der Vorgang dauerte 5 Tage. Vorstellungsgespräch absolviert im Juli 2013 bei Zurich North America.

Applied through Zurich website. Received a call from HR to set up an appointment. The HR rep did not call at the appointed time. Second appointment he postponed the time. Very irresponsible HR Rep.

• No unexpected question. Tell me about yourself. Why are you looking?   Frage beantworten

Andere Bewertungen von Vorstellungsgesprächen für Zurich North America

Operations Analyst-Vorstellungsgespräch

Anonymer Mitarbeiter in Dublin, Dublin (Irland)

Ich habe mich über einen Personalvermittler beworben. Der Vorgang dauerte 2 Wochen. Vorstellungsgespräch absolviert bei Zurich North America (Dublin, Dublin (Irland)).

One panel interview. Two managers, one HR professional.
    One manager and HR person asked questions. One observed proceedings.
    Challenging interview but not difficult. Helped that managers in question were friendly people who wanted to treat staff with respect.

No negotiation