Fragen in Vorstellungsgesprächen bei Yacht Technology | Glassdoor.de

Durchschnittl.
Leicht

Vorstellungsgespräche für Spitzenjobs bei Yacht Technology

Trainee-Vorstellungsgespräch

Anonymer Bewerber im Vorstellungsgespräch in Amsterdam (Niederlande)
    Angebot abgelehnt
    Neutrale Erfahrung
    Durchschnittl. Gespräch

Bewerbung

Ich habe mich über einen Personalvermittler beworben. Der Vorgang dauerte 2 Wochen. Vorstellungsgespräch absolviert bei Yacht Technology (Amsterdam (Niederlande)).

Vorstellungsgespräch

The interview process consists of multiple phases. The first phase was a conversation with a recruiter in which you get to know each other. If they think you are a match then they let you perform an e-assessment and personality test. If you meet the criteria, you are invited for a second interview with a manager.

Fragen im Vorstellungsgespräch

• What are the skills that you enjoy doing? (You have be very concise in your answer so they can find out if you can be detached to other companies.)   Frage beantworten

Electronics hardware freelancer-Vorstellungsgespräch

Anonymer Mitarbeiter in Groningen (Niederlande)
    Angebot angenommen
    Negative Erfahrung
    Leichtes Gespräch

Bewerbung

Ich habe mich online beworben. Der Vorgang dauerte 2 Wochen. Vorstellungsgespräch absolviert im April 2016 bei Yacht Technology (Groningen (Niederlande)).

Vorstellungsgespräch

Na een email met mijn interesse ben ik uitgenodigd voor een eerste gesprek. Dit is standaard bij alle bureau's/tussenpersonen.

Vervolgens is kort daarna een opdracht voorgesteld met de mededeling dat de eindklant enthousiast was over mijn profiel en dat ik er op gesprek kon gaan. Dit leek heel positief (sneller en beter dan andere tussenpersonen).

Een week later neemt plotseling een andere collega bij YACHT contact met me op en noemt daarbij een andere eindklant, maar dezelfde opdracht. Die vertelt me ineens dat de eindklant eigenlijk vanaf het begin niet zo geïnteresseerd was, maar dat er toch nog een poging gedaan zal worden om een gesprek in te plannen. Vervolgens hoor ik niets meer, ook niet na bellen en mailen.

Waardeloze communicatie die blijkbaar de norm is bij alle recruiters in Nederland: ik heb via andere bureau's soortgelijke (of ergere) ervaring.

Fragen im Vorstellungsgespräch

Verpassen Sie nicht Ihren Traumjob