Fragen in Vorstellungsgesprächen bei VUMC | Glassdoor.de

Schwer
Durchschnittl.
Leicht

Nurse Resident-Vorstellungsgespräch

Anonymer Mitarbeiter in Nashville, TN (Vereinigte Staaten von Amerika)
    Neutrale Erfahrung
    Schweres Gespräch

Bewerbung

Ich habe mich online beworben. Vorstellungsgespräch absolviert im September 2017 bei VUMC (Nashville, TN (Vereinigte Staaten von Amerika)).

Vorstellungsgespräch

Application cycle multiple times a year. I applied online had to fill out two applications- called for an interview the day after the deadline and was given the option to interview in person or through Skype. Had a panel of two people for my desired track ask me several behavioral type questions.

Stagiair-Vorstellungsgespräch

Leichtes Gespräch

Bewerbung

Ich habe mich online beworben. Vorstellungsgespräch absolviert im März 2017 bei VUMC (Amsterdam (Niederlande)).

Vorstellungsgespräch

Ik had van te voren een email gestuurd en was voor een gesprek uitgenodigd.
    Het gesprek ging goed en was niet moeilijk.
    Het was alleen niet zo duidelijk wat ik moest gaan doen.

Verpleegkundige-Vorstellungsgespräch

Bewerbung

Ich habe mich online beworben. Vorstellungsgespräch absolviert im August 2017 bei VUMC (Amsterdam (Niederlande)).

Vorstellungsgespräch

Het gesprek was met twee personen. De dag na het sturen van mijn sollicitatiebrief werd ik gelijk uitgenodigd voor een gesprek. Redelijk los gesprek waarbij ikzelf tussendoor ook vragen kon stellen. Kennis werd niet getoetst. Achteraf wel een strenge controle van mijn CV.

Fragen im Vorstellungsgespräch

• - Heb je het afgelopen jaar wel eens een conflict meegemaakt en hoe ging je daarmee om?
      - Wat is volgens jou het verschil tussen een MBO en HBO verpleegkundige?   Frage beantworten

Medisch secretaresse-Vorstellungsgespräch

Anonymer Bewerber im Vorstellungsgespräch in Amsterdam (Niederlande)
    Kein Angebot

Bewerbung

Ich habe mich online beworben. Der Vorgang dauerte 3 Wochen. Vorstellungsgespräch absolviert im Juni 2015 bei VUMC (Amsterdam (Niederlande)).

Vorstellungsgespräch

Sollicitatie ging via de Reade site. Drie weken erna volgde de uitnodiging voor gesprek. Gesprek: introductie allen en daarna gerichte vragen met betrekking tot mijn motivatie en werkgeschiedenis. Diezelfde avond kreeg ik telefonisch bericht dat ik van de 7 goede sollicitanten het niet geworden was. Ik zou niet in hun team passen!

Leerling verpleegkundige-Vorstellungsgespräch

Anonymer Bewerber im Vorstellungsgespräch in Amsterdam (Niederlande)
    Kein Angebot

Bewerbung

Ich habe mich online beworben. Der Vorgang dauerte mehr als 4 Monate. Vorstellungsgespräch absolviert im Januar 2012 bei VUMC (Amsterdam (Niederlande)).

Vorstellungsgespräch

Er vonden 3 rondes plaats voor de sollicitatieprocedure. De 1e ronde was een sollicitatie brief, de 2e ronde was een test over je IQ en EQ en de 3e ronde was een sollicitatiegesprek

Fragen im Vorstellungsgespräch

Senior adviseur communicatie en fondsenwerving-Vorstellungsgespräch

Bewerbung

Ich habe mich online beworben. Vorstellungsgespräch absolviert im Februar 2012 bei VUMC (Amsterdam (Niederlande)).

Vorstellungsgespräch

Drie gesprekken: twee met mensen van Dienst Communicatie en een gesprek met de opdrachtgever van het kankercentrum. Er werden in het eerste en tweede gesprek met dezelfde mensen steeds dezelfde vragen gesteld, dat kon tactiek zijn maar ook desinteresse. Het derde gesprek van inspirerend en gaf mij een indruk van hoe de baan zou zijn.

Fragen im Vorstellungsgespräch

• Wat heb je tot nu toe bereikt, hoe heb je je doelen bereikt, hoe ga je om met tegenslagen, hoe ga je om met politieke situaties   1 Antwort

Verpassen Sie nicht Ihren Traumjob