Fragen in Vorstellungsgesprächen bei TCS e-Serve International für Associate Consultant | Glassdoor.de

Vorstellungsgespräche bei TCS e-Serve International

1 Bewertung Vorstellungsgespräch

Associate Consultant-Vorstellungsgespräch

Anonymer Bewerber im Vorstellungsgespräch in New York, NY (Vereinigte Staaten von Amerika)

Ich habe mich online beworben. Vorstellungsgespräch absolviert im April 2019 bei TCS e-Serve International (New York, NY (Vereinigte Staaten von Amerika)).

Started with Round 1- Technical which was fine enough
Round 2- Tech : Lasted for an hour where in Concepts we're asked which was ok
 Round 3: MR- Started in a negative way . I was offered a certain amount as salary. But I declined it as it was not up to my expectation.

• Chart of Account, GL master, PO Creation, GRIR clearing account, Vendor Master Data, Alternative Payee, Entries in GRIR, Manual entries in GRIR, IDocs, Change Request Management, Transport Requests, FI-MM, OTC Cycle, Posting Period Variants and Tables, TCode, A.P.P., FSCM, Segments of GL, Invoice postings, Tax Procedures, House Banks, Asset accounting   Frage beantworten