Fragen in Vorstellungsgesprächen bei St. James's Place Wealth Management für Summer Intern | Glassdoor.de

Vorstellungsgespräche bei St. James's Place Wealth Management

Summer Intern-Vorstellungsgespräch

Anonymer Mitarbeiter in Cirencester, England (Vereinigtes Königreich)

Ich habe mich online beworben. Der Vorgang dauerte mehr als 3 Monate. Vorstellungsgespräch absolviert im April 2019 bei St. James's Place Wealth Management (Cirencester, England (Vereinigtes Königreich)).

Began with CV and cover letter. Online testing which was just situational judgement. Video Interview where you recorded answers to questions. Assessment Centre which began with a group task. Then there was a 'speed networking' task.

• Tell us something that interests you and how that would help you in this role?   Frage beantworten

Antwort von St. James's Place Wealth Management

15. Okt. 2020 – Recruitment Manager

Thank you for leaving a review.

Andere Bewertungen von Vorstellungsgesprächen für St. James's Place Wealth Management

Summer Intern-Vorstellungsgespräch

First contact through intern abroad program at school. Only one phone interview. Completely resume and fit based.