Fragen in Vorstellungsgesprächen bei St. James's Place Wealth Management für Graduate Role 2014 | Glassdoor.de

Vorstellungsgespräche bei St. James's Place Wealth Management

1 Bewertung Vorstellungsgespräch

4,0

Graduate Role 2014-Vorstellungsgespräch

Anonymer Bewerber im Vorstellungsgespräch in Cirencester, England (Vereinigtes Königreich)

Ich habe mich online beworben. Der Vorgang dauerte mehr als 2 Monate. Vorstellungsgespräch absolviert im Juli 2014 bei St. James's Place Wealth Management (Cirencester, England (Vereinigtes Königreich)).

First round cover letter C.V., answer 3/4 questions on wealth management/diversification. 2nd round online aptitude test, submit 4 video answers online. Final round assessment day in head office.
Assessment day is hard, 1st interview was a group exercise, 6 candidates in centre of room, given a project to complete. Second interview face 2 face with 2 employees, 12 questions. Third interview case study where you have to assess a situation and present an answer.

• Some tricky questions, what is your least favourable personal trait.
    If your met one of our executives at the water cooler at an office party, what would you ask them.   Frage beantworten