Sligro Food Group Bewerbung: Fragen im Vorstellungsgespräch | Glassdoor.de

Durchschnittl.
Leicht

Vorstellungsgespräche für Spitzenjobs bei Sligro Food Group

Material Expeditor-Vorstellungsgespräch

Anonymer Mitarbeiter in Veghel (Niederlande)

Bewerbung

Ich habe mich über eine Vermittlungsagentur beworben. Der Vorgang dauerte 1 Tag. Vorstellungsgespräch absolviert im August 2016 bei Sligro Food Group (Veghel (Niederlande)).

Vorstellungsgespräch

Hired through staffing agency. No interview with company directly.
    Interview was very simple.
    Just checking for basic English language knowledge and similar job experience.
    A few questions about past jobs and how can you handle colder temperatures (work is in refrigerated area 5 - 7 degrees Celsius).

Fragen im Vorstellungsgespräch

• Basic knowledge of English,. Minimal experience in similar jobs(not mandatory).   1 Antwort

Kassa/service medewerker-Vorstellungsgespräch

Anonymer Mitarbeiter in Arkel (Niederlande)

Bewerbung

Ich habe mich persönlich beworben. Der Vorgang dauerte eine Woche. Vorstellungsgespräch absolviert im Juni 2016 bei Sligro Food Group (Arkel (Niederlande)).

Vorstellungsgespräch

De sollicitatie ging over het krijgen van een nieuw contract. Ik had al twee maal een jaarcontract gehad en daarna moet je een vast contract aangeboden krijgen. De bedrijfsleider had gevraagd aan de andere mensen van de kassa over mijn presteren en opperden om mij toch aan boord te houden.
    De bedrijfsleider had toen een vast nul uren contract kunnen regelen op de voorwaarde dat ik in de zomervakantie in de vakantieperioden van de anderen zou werken.

Fragen im Vorstellungsgespräch

• - Wat zijn je plannen in de toekomst?
      - Wat vind je van het werk hier?
      - Waarom heb je ervoor gekozen om hier te werken?
      - Je wist dat je contract afloopt, had je al gezocht naar een andere baan?
      - Je werkt hier nu veel omdat je met je opleiding was gestopt. Wat ga je volgend schooljaar doen? ga je weer studeren of niet?   Frage beantworten

Verzamelaar-Vorstellungsgespräch

Anonymer Mitarbeiter in Putten, Gelderland (Niederlande)
    Durchschnittl. Gespräch

Bewerbung

Ich habe mich persönlich beworben. Der Vorgang dauerte 1 Tag. Vorstellungsgespräch absolviert im Juli 2014 bei Sligro Food Group (Putten, Gelderland (Niederlande)).

Vorstellungsgespräch

De procedure ging redelijk snel. We hebben korte tijd over mijn vaardigheden en ervaring gesproken en vervolgens een rondje door het bedrijfspand gelopen. Op het moment dat ik terug kwam werd er gezegd dat alles goed was. En zijn we er op uit gekomen dat ik geschikt was voor Sligro Food group. En tot aan vandaag word ik goed geholpen met vragen en wordt ik gerespecteerd.

Verhandlungsdetails

De onderhandelingsfase was er niet echt dus daar had ik dan ook geen ervaring mee

4. Hilfreich (3)

Magazijnmedwerker-Vorstellungsgespräch

Anonymer Mitarbeiter in Amsterdam (Niederlande)
    Leichtes Gespräch

(Übersetzt aus dem Englischen)

Bewerbung

Ich habe mich über eine Vermittlungsagentur beworben. Der Vorgang dauerte 1 Tag. Vorstellungsgespräch absolviert im August 2012 bei Sligro Food Group (Amsterdam (Niederlande)).

Vorstellungsgespräch

Het sollicitatiegesprek is eenvoudig en bestaat uit een gesprek met de recruiter, die de sollicitant zal introduceren bij het bedrijf. Tijdens een kort bezoek aan het bedrijf zal de teamleider het bedrijf laten zien, de sollicitant vertellen over het soort werk dat gedaan wordt en het bevestigen of de sollicitant bereid is om te werken in koude omstandigheden, dat is het.

Verpassen Sie nicht Ihren Traumjob