Fragen in Vorstellungsgesprächen bei Qantas für Internship | Glassdoor.de

Fragen in Vorstellungsgesprächen bei Qantas für Internship

Vorstellungsgespräche bei Qantas

Internship-Vorstellungsgespräch

Ich habe mich online beworben. Der Vorgang dauerte 2 Wochen. Vorstellungsgespräch absolviert im Juli 2016 bei Qantas.

appox. 30 mins interview. Supposed to be on-site in sydney but they were kind enough to arrange a phone interview instead for people from interstate. There were around 4,5 people for phone interview, including engineers& project leader.
questions were fine. you get to interact if you a stuck. They mainly looked for people who is capable in web programming.

• Behavioral questions mainly. eg. describe a time when you need to learn new things.   Frage beantworten

Andere Bewertungen von Vorstellungsgesprächen für Qantas

Internship-Vorstellungsgespräch

Anonymer Mitarbeiter in Sydney (Australien)

Ich habe mich online beworben. Vorstellungsgespräch absolviert bei Qantas (Sydney (Australien)).

I submitted an online application. Then, I was sent an online assessment. A week after completing the assessment I was asked to do an on-site interview. I had 4-5 people interviewing me.Two weeks after my interview I received an offer.

• Asked about my past projects, some teamwork questions and technical questions.   Frage beantworten