Fragen in Vorstellungsgesprächen bei M+W Group für Project Manager - Risk Management | Glassdoor.de

Vorstellungsgespräche bei M+W Group

1 Bewertung Vorstellungsgespräch

Project Manager - Risk Management-Vorstellungsgespräch

Anonymer Mitarbeiter in Stuttgart

Ich habe mich online beworben. Der Vorgang dauerte mehr als 2 Monate. Vorstellungsgespräch absolviert im April 2018 bei M+W Group (Stuttgart).

DETAIL TIME FRAMES:
0 application through M+W group web page
in 4 weeks call to arrange interview
in 1 day phone interview
in 5 days physical interview in Head office
in 3 days additional phone interview (exception due to second person was not able to participate in physical interview).
in 1 day offer
in 9 days final offer (during 9 days negotiating special conditions)
in 2 days draft of contract
in 7 days signed contract (during 7 days minor modification formal and signature by M+W)

SUMMARY:
10 days for interviews (3 interviews). I suppose so fast due to interest of both parties in time.
10 days for negotiation exceptional conditions
10 days for adjusting contract and signature.

TOTAL: 30 days from 1st call till contract sign.

DESCRIPTION:
All interviews were hold between employee and direct hiring manager.

• How you will behave in such/or other situation? (then situation was described by hiring manager and I shall answer, situation quite critical - problematic but usual on this kind of position)   1 Antwort
  • What meaning of "...." (and hiring manager said one word - special term of one software that I would use (That I suppose to know).   1 Antwort