Fragen in Vorstellungsgesprächen bei [24]7.ai für Project Manager | Glassdoor.de

Fragen in Vorstellungsgesprächen bei [24]7.ai für Project Manager

Vorstellungsgespräche bei [24]7.ai

4,0

Project Manager-Vorstellungsgespräch

Anonymer Mitarbeiter in Bengaluru (Indien)

Ich habe mich auf Empfehlung eines Mitarbeiters beworben. Der Vorgang dauerte mehr als 1 Woche. Vorstellungsgespräch absolviert bei [24]7.ai (Bengaluru (Indien)).

First round was telephonic - Standard Project management questions to gauge basic understanding. Followed by call for a F2F. Face 2 Face will typically be three to four rounds starting with peers, progressing up to Director. All scenario based project management questions. One Bar raiser round with senior management finally, which will be a rapid fire to come up with alternative solution / decisions for issues/ risks mentioned.

• How would you estimate at a high level for a project where there are no clear requirements, nor does the team possess the required knowledge base for proper size estimation.   Frage beantworten

Andere Bewertungen von Vorstellungsgesprächen für [24]7.ai

Project Manager-Vorstellungsgespräch

Anonymer Mitarbeiter in Bengaluru (Indien)

Ich habe mich online beworben. Vorstellungsgespräch absolviert im Mai 2014 bei [24]7.ai (Bengaluru (Indien)).

Telephonic and personal interview