Vergleich: Western Dental Services vs Smile Brands BETA

Erfahren Sie, wie Smile Brands bei Mitarbeiterbewertungen, Stellenangeboten, Befürwortung der Geschäftsführung, Unternehmensperspektive und vielem mehr im Vergleich zu Western Dental Services dasteht.

Mitarbeiterbewertungen

Gesamt­bewertung
(nur Mitarbeiter in Vollzeit und Teilzeit)
3,2 
(basierend auf 280 Bewertungen)
4,6 
(basierend auf 954 Bewertungen)
Karriere­chancen
3,7 
4,6 
Vergütung & Benefits
3,2 
4,2 
Work-Life-Balance
3,2 
4,4 
Führungs­ebene
2,9 
4,5 
Kultur & Werte
3,0 
4,6 
Positive Bewertung des CEO
Western Dental Services CEO Dan Crowley
79%Dan Crowley
Smile Brands CEO Steven C. Bilt
97%Steven C. Bilt
% empfehlen dies einem Freund
60%
94%
Positive Geschäfts­prognose
52%
88%

Gehälter

Gehälter für ähnliche Jobs
Für dieses Unternehmen liegen keine Gehaltsangaben vor.
Für dieses Unternehmen liegen keine Gehaltsangaben vor.

Was sagen die Mitarbeiter?

Pros
„Great place”(in 9 Bewertungen)
„Fast paced”(in 8 Bewertungen)
„Great benefits”(in 55 Bewertungen)
„Smiles for everyone”(in 51 Bewertungen)
Kontras
„Upper management”(in 13 Bewertungen)
„Low pay”(in 12 Bewertungen)
„No cons”(in 50 Bewertungen)
„401k match”(in 26 Bewertungen)
Ausgewählte Bewertung

Akt. Mitarbeiter - Floor Supervisor/RDA, OA

Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Western Dental Services (Vollzeit)

Pros

Great place to begin your dental career

Kontras

Over worked and under paid

Akt. Mitarbeiter - Senior Vice President Real Estate & Strategic Sourcing

Ich arbeite seit mehr als 10 Jahren bei Smile Brands (Vollzeit)

Pros

Regardless of the challenge, I consistently see the Smile Brands' Team come together to solve problems creatively. There is very little, if any, "that's not my job" attitude anywhere throughout the... Company. Department leaders do a wonderful job of fostering a collaborative and transparent environment. The Recruiting Team works tirelessly to insure that the dental offices open with great doctors and the Call Center does a wonderful job answering calls and booking patient appointments. I really appreciate the leadership that Peter and Betsy provide to those Teams respectively.

Kontras

Sometimes, because of the pace at which we are growing, it is hard to stop and celebrate the small everyday miracles that each of our Departments achieves. To address this, we have implemented a... bi-weekly "Celebrate Everyday Miracles" gathering so we can share such stories with each other. We need to continue to keep this fresh and fun.

Rat an das Management

Please continue to be transparent with the vision and strategy of the Company and remain open to employee feedback. This is one of the things that makes our Company so refreshingly different than so... many other companies.

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