Vergleich: Husco vs Renewal By Andersen BETA
Erfahren Sie, wie Husco und Renewal By Andersen beim Vergleich verschiedener Arbeitsplatzfaktoren abschneiden. Durch den Vergleich von Arbeitgebern hinsichtlich Mitarbeiterbewertungen, Gehältern, Vor- und Nachteilen sowie offenen Stellenangeboten sind Sie anderen Kandidaten einen Schritt voraus. Alle Gehälter und Bewertungen wurden von Mitarbeitern gepostet, die bei Husco bzw. Renewal By Andersen arbeiten. Erhalten Sie mehr Informationen zu jedem Unternehmen und bewerben Sie sich auf Jobs in Ihrer Nähe.Mitarbeiterbewertungen
- Renewal By Andersen hat in 9 Bereichen ein besseres Ergebnis erzielt: Gesamtbewertung, Karrierechancen, Vergütung & Benefits, Work-Life-Balance, Führungsebene, Kultur & Werte, Positive Bewertung des CEO, % empfehlen dies einem Freund und Positive Geschäftsprognose.


Gehälter
Was sagen die Mitarbeiter?
- Renewal By Andersen hat 33 Bewertungen mehr als Husco, in denen „Work environment“ als Pro genannt wurde.
- „Valve“ wurde am häufigsten als Kontra bei Husco genannt.
- „Door to door“ wurde am häufigsten als Kontra bei Renewal By Andersen genannt.
Ich arbeite seit mehr als 10 Jahren bei Husco - Vollzeit
Pros
Einige Abteilungen und Standorte werden als wichtiger angesehen als andere und werden daher besser behandelt. Wenn man in der Lage ist, sich auf eigene Faust selbst zu trainieren, und keine Angst hat..., Fragen zu stellen, dann wird man gut zurechtkommen.
Kontras
Das Gegenteil der Pros. Außerdem entspricht die Arbeitskultur, mit der geworben wird, nicht der tatsächlichen aktuellen Arbeitskultur.
Rat an das Management
Behandeln Sie die Abteilungen und Standorte gleich. Führen Sie einen obligatorischen Einarbeitungsprozess in Abteilungen anhand vorgeschriebener Pläne ein. Die vorgeschriebene Arbeitskultur wird von... den meisten Managern nicht gelebt und man wird in ihren Abteilungen sogar entmutigt, sie umzusetzen.
Ich habe weniger als ein Jahr bei Renewal By Andersen gearbeitet - Vollzeit
Pros
Potential to make alot of money. They will tell you all you have to do is memorize a script. They will show you a report that shows how much the other reps are selling and making. However, it is... what they don't tell you that you should know.
Kontras
This message is intended to protect any future employee who is considering accepting this job. Only accept this job if you are unemployed, or desperate to make a move. They have unethical hiring... practices. I have highlighted what they tell you above in the Pros. The fact is, they have a significant track record of failure with new reps. You are being hired on a probationary period of 3 months. You need to be closing at 25% (the same bar they set for their seasoned reps). You have 3 weeks of training to memorize a 25 page script, and then are expected to close at 25%. You have 3 months to get to that level. Of the dozens of reps that have come through the program, their only looks to be 1 person that will make it. The reports they show you in the recruiting process have deleted all the reps that didn't make it. So, you can't see the dozens of names. They are experiencing a 97% failure rate with new sales reps over the prior 4 years. Charlie, the president of the company, does not care about sales reps. He invests very little outside of the 3 week training class. You have to buy your own hardware (new I pad, laptop, temperature gun, etc). The strategy is to train a new set of reps than put further training into someone who shows promise. They believe all is needed is to memorize a script. They have no adjustments for those who are learning a new company, or a new product. I was not aware that this job would only last a total of 4 months when I started. Had I known that, I never would have resigned from my last job and accepted this one. That is unethical, and I hope any potentially new rep reads this before quitting a good paying job or turning down another position that could have longevity. Avoid at all costs.
Rat an das Management
Be open, candid, and honest with your recruits. Tell them they are being recruited on a probationary basis. You will not give them much time to improve. This is a tricky industry, where seasoning... is needed to be a good rep, but you believe training is not important. Tell new hires that the likelihood of employment 4 to 6 months down the line is extremely improbable. Your turnover is costing you significantly more than the cost of the leads. Put some effort into training outside of the 3 week period. Show some compassion for your reps for a change. Be flexible, and quit training new reps, but work on the ones you have already hired. It is frustrating knowing that you need more help, and having your requests ignored - all while you are busy recruiting more people. Your priorities are backwards.