Vergleich: Glassdoor vs Square BETA

Erfahren Sie, wie Square bei Mitarbeiterbewertungen, Stellenangeboten, Befürwortung der Geschäftsführung, Unternehmensperspektive und vielem mehr im Vergleich zu Glassdoor dasteht.

Mitarbeiterbewertungen

Gesamt­bewertung
(nur Mitarbeiter in Vollzeit und Teilzeit)
4,2 
(basierend auf 536 Bewertungen)
3,9 
(basierend auf 484 Bewertungen)
Karriere­chancen
4,0 
3,4 
Vergütung & Benefits
4,0 
3,7 
Work-Life-Balance
4,5 
3,6 
Führungs­ebene
4,0 
3,4 
Kultur & Werte
4,5 
3,7 
Positive Bewertung des CEO
Glassdoor CEO Robert Hohman
95%Robert Hohman
Square CEO Jack Dorsey
81%Jack Dorsey
% empfehlen dies einem Freund
84%
77%
Positive Geschäfts­prognose
62%
70%

Gehälter

Gehälter für ähnliche Jobs
Customer Service Representative1 Gehälter
15 €/Std.
Project Manager1 Gehälter
5.014 €/Monat
Für dieses Unternehmen liegen keine Gehaltsangaben vor.

Was sagen die Mitarbeiter?

Pros
„Work life balance”(in 66 Bewertungen)
„Great people”(in 41 Bewertungen)
„Work life balance”(in 44 Bewertungen)
„Work environment”(in 26 Bewertungen)
Kontras
„Growing pains”(in 43 Bewertungen)
„Mill valley”(in 23 Bewertungen)
„Growing pains”(in 28 Bewertungen)
„401k matching”(in 20 Bewertungen)
Ausgewählte Bewertung

Akt. Mitarbeiter - Account Executive

Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Glassdoor (Vollzeit)

Pros

- Glassdoor has a great culture and definitely hires the right people. - Collaborative team efforts and great interaction with Directors on a daily basis - Growth Opportunities: As Glassdoor is... constantly growing, there has also been opportunities to try new things and be promoted quickly - Great snacks and games to play while youre taking a break from the grind

Kontras

- No priority to hire Billing and Sales ops personnel. Glassdoor is so focused on selling our product and proving the value of our product, that they forgot to support the key functions of our... business. What is it going to take for us to make this a priority??

Rat an das Management

YOU NEED TO hire more personnel in our billing and Sales ops departments. It is NOT sustainable to continue to hire sales reps without hiring individuals that support our business. It is starting to... cripple other parts of the organization and we are losing clients because of this. There needs to be more rules in place to prioritize these departments, as they are currently ran EXTREMELY thin and if we were to lose one person in either department, it would cause hell for the rest of the organization

Akt. Mitarbeiter - Software Engineer

Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Square (Vollzeit)

Pros

Mission driven. Good people. Good work/life balance.

Kontras

Not enough focus on building new products and expanding internationally.

Stellenanzeigen