Vergleich: American Dental Partners vs Smile Brands BETA

Erfahren Sie, wie Smile Brands bei Mitarbeiterbewertungen, Stellenangeboten, Befürwortung der Geschäftsführung, Unternehmensperspektive und vielem mehr im Vergleich zu American Dental Partners dasteht.

Mitarbeiterbewertungen

Gesamt­bewertung
(nur Mitarbeiter in Vollzeit und Teilzeit)
3,3 
(basierend auf 124 Bewertungen)
4,6 
(basierend auf 954 Bewertungen)
Karriere­chancen
3,0 
4,6 
Vergütung & Benefits
3,1 
4,2 
Work-Life-Balance
3,6 
4,4 
Führungs­ebene
3,1 
4,5 
Kultur & Werte
3,2 
4,6 
Positive Bewertung des CEO
American Dental Partners CEO Kevin Trexler
75%Kevin Trexler
Smile Brands CEO Steven C. Bilt
97%Steven C. Bilt
% empfehlen dies einem Freund
61%
94%
Positive Geschäfts­prognose
49%
89%

Gehälter

Gehälter für ähnliche Jobs
Medizinproduktberater1 Gehälter
69.228 €/Jahr
Für dieses Unternehmen liegen keine Gehaltsangaben vor.

Was sagen die Mitarbeiter?

Pros
„Work life balance”(in 8 Bewertungen)
„Good benefits”(in 5 Bewertungen)
„Great benefits”(in 55 Bewertungen)
„Smiles for everyone”(in 51 Bewertungen)
Kontras
„Upper management”(in 11 Bewertungen)
„No raises”(in 9 Bewertungen)
„No cons”(in 50 Bewertungen)
„401k match”(in 26 Bewertungen)
Ausgewählte Bewertung
„n/a”2. Sep 2019

Ehem. Mitarbeiter - Patient Engagement Advocate

Ich habe bei American Dental Partners gearbeitet (Vollzeit)

Pros

good benefits thats basically it

Kontras

too much work with little pay and dont get acknowledged or a raise

Akt. Mitarbeiter - Senior Vice President Real Estate & Strategic Sourcing

Ich arbeite seit mehr als 10 Jahren bei Smile Brands (Vollzeit)

Pros

Regardless of the challenge, I consistently see the Smile Brands' Team come together to solve problems creatively. There is very little, if any, "that's not my job" attitude anywhere throughout the... Company. Department leaders do a wonderful job of fostering a collaborative and transparent environment. The Recruiting Team works tirelessly to insure that the dental offices open with great doctors and the Call Center does a wonderful job answering calls and booking patient appointments. I really appreciate the leadership that Peter and Betsy provide to those Teams respectively.

Kontras

Sometimes, because of the pace at which we are growing, it is hard to stop and celebrate the small everyday miracles that each of our Departments achieves. To address this, we have implemented a... bi-weekly "Celebrate Everyday Miracles" gathering so we can share such stories with each other. We need to continue to keep this fresh and fun.

Rat an das Management

Please continue to be transparent with the vision and strategy of the Company and remain open to employee feedback. This is one of the things that makes our Company so refreshingly different than so... many other companies.

Stellenanzeigen