Vergleich: Progressive Insurance vs Esurance BETA

Erfahren Sie, wie Esurance bei Mitarbeiterbewertungen, Stellenangeboten, Befürwortung der Geschäftsführung, Unternehmensperspektive und vielem mehr im Vergleich zu Progressive Insurance dasteht.

Mitarbeiterbewertungen

Gesamt­bewertung
(nur Mitarbeiter in Vollzeit und Teilzeit)
3,8 
(basierend auf 2488 Bewertungen)
3,9 
(basierend auf 674 Bewertungen)
Karriere­chancen
3,8 
3,7 
Vergütung & Benefits
4,1 
3,5 
Work-Life-Balance
3,4 
3,8 
Führungs­ebene
3,5 
3,7 
Kultur & Werte
4,0 
4,0 
Positive Bewertung des CEO
Progressive Insurance CEO Tricia Griffith
92%Tricia Griffith
Esurance CEO Jonathan Adkisson
87%Jonathan Adkisson
% empfehlen dies einem Freund
73%
74%
Positive Geschäfts­prognose
74%
66%

Gehälter

Gehälter für ähnliche Jobs
Für dieses Unternehmen liegen keine Gehaltsangaben vor.
Für dieses Unternehmen liegen keine Gehaltsangaben vor.

Was sagen die Mitarbeiter?

Pros
„Work environment”(in 195 Bewertungen)
„Great benefits”(in 186 Bewertungen)
„Work life balance”(in 57 Bewertungen)
„Work from home”(in 49 Bewertungen)
Kontras
„Work life balance”(in 169 Bewertungen)
„Call center”(in 96 Bewertungen)
„Work life balance”(in 42 Bewertungen)
„Upper management”(in 23 Bewertungen)
Ausgewählte Bewertung

Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Progressive Insurance ()

Pros

Training is the best in the industry, 401k matching and benefits are strong. The company has aggressive goals and a very bright future. Executive leadership is fantastic.

Kontras

Work/life balance is lacking in some areas of the company. There is fairly high turnover in parts of the country due to lower compensation than competitors with a much higher workload. Your overall... job satisfaction will be highly impacted by your manager. Also, it's a fairly flat organization so upward movement is difficult, especially if you can't or won't move to home office in Ohio.

Rat an das Management

The saying "people leave managers, not companies" rings true here. I know a lot of people who love the company, but have subpar managers who have been coasting in their positions for far too long.... The company has done a great job at developing reps, but they have not done a great job of developing managers.

Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter

Ich habe bei Esurance gearbeitet (Vollzeit)

Pros

They are moving in a great direction for customer support. Everything is monitored and critiqued for the customer.

Kontras

Everything constantly monitored and critiqued

Stellenanzeigen