Bewertungen für phs Group, „customer service” | Glassdoor.de

Mitarbeiterbewertungen für phs Group zu „customer service“

Aktualisiert am 11. Sep 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

153 Bewertungen gefunden

4.0
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
79%
Würden einem Freund empfehlen
82%
Befürworten Geschäftsführer
phs Group CEO David Taylor-Smith
David Taylor-Smith
73 Bewertungen

Bewertungen zu „customer service“

Zurück zu allen Bewertungen
  1. „Great Company But Needs Improvements”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales in Caerphilly, Wales
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei phs Group als Vollzeit

    Pros

    Free Canteen On Site Great People Great Management

    Kontras

    Poor Salary No progression opportunities Customer service is poor

    phs Group2018-11-10

    Reaktion von phs Group

    November 12, 2018Mark - phs team

    Hi, thank you for your review. We appreciate your feedback and are disappointed to hear the Cons you have raised. We'll make sure your review is passed over to the management team in your area, we absolutely want to give everyone at phs the opportunity to progress so will ensure this is raised. Please take the opportunity to speak to your manager or our HR team and raise your concerns if you feel you can, they are here to support you. Once again thanks for your review.

    Weiterlesen
  2. „Strive to deliver”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Experience Manager in Caerphilly, Wales
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei phs Group als Vollzeit

    Pros

    phs are a high street brand and as such have challenges like most - I feel that phs take their brand and their customers seriously - the desire to do the right thing and the continuous improvements being made are a credit to all that strive to deliver - never a dull moment here at phs -

    Kontras

    Working in a customer service environment will always deliver challenges - there are not many clients that ring to say "Thanks" we are encouraged to take each cases as an opportunity to improve and that is exactly what we strive to do

    Weiterlesen
    phs Group2018-04-13
  3. Hilfreich (1)

    „I CANT SEE HOW THIS COMPANY IS ON THE UP”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales in Leicester, England
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei phs Group (Vollzeit)

    Pros

    mmmmmm I can't think of any

    Kontras

    Terrible Service - Terrible Customer Service and Terrible Managers

    Weiterlesen
    phs Group2017-11-18
  4. Hilfreich (5)

    „service driver- place has flipped 180 to become shocking”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Service Driver in Exeter, England
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite bei phs Group (Vollzeit)

    Pros

    take van home- no personal use used to be very long list of pros , no lie every one has no gone!!!

    Kontras

    poor management shocking money, some drivers wages been cut by £10,000!!!! in bonuses you will be a customer service worker now as well due to poor servicing routes by a machine, customer complains atleast 3-4 times a day up from maybe one a month

    Weiterlesen
    phs Group2016-09-19
153 Bewertungen gefunden
</>Einbinden