Arbeitgeberbewertungen für Wurth USA | Glassdoor.de

Bewertungen für Wurth USA

Aktualisiert am 16. Okt 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

2.8
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
36%
Würden einem Freund empfehlen
36%
Befürworten Geschäftsführer
Wurth USA CEO   (no image)
48 Bewertungen
  1. „Growing company”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Demand Planning Manager 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Wurth USA (Vollzeit)

    Pros

    The company is expanding quickly allowing for more exposure if desired

    Kontras

    Needs more focus on technology improvements

    Wurth USA2019-10-12
  2. „German thinking running New England territory”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Territory Sales Manager in New York, NY
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Wurth USA gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    I had a great District Manager Flexibility in schedule

    Kontras

    Lots of hidden expenditures No base salary after program

    Rat an das Management

    Adjust pricing to customers to be competitive Treat employees better

    Wurth USA2019-09-24
  3. Hilfreich (1)

    „Ok”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales in Ontario, CA
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose

    Ich arbeite seit mehr als 8 Jahren bei Wurth USA (Vollzeit)

    Pros

    Car. Phone. Sales. Samples. Time.

    Kontras

    Pay. Pay package. Accountability. lack of leadership.

    Wurth USA2019-08-15
  4. Hilfreich (1)

    „Good people, weak company.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Multimedia Designer in Ramsey, NJ
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Wurth USA gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    The majority of coworkers are decent, personable, and hardworking people.

    Kontras

    The forgotten step-child USA division of a successful global company, with an obsolete business model.

    Rat an das Management

    To be fair, management’s hands are tied by parent company from doing what is necessary to adapt the business model for success in US market.

    Wurth USA2019-08-14
  5. „Growth Oriented Company”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich arbeite seit mehr als 10 Jahren bei Wurth USA (Vollzeit)

    Pros

    Lots of room to make a difference

    Kontras

    Occassionally too slow to make decisions

    Wurth USA2019-07-24
  6. „Good. Company”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Field Sales Consultant in Erith, England
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Wurth USA (Vollzeit)

    Pros

    Car Phone Laptop Weekends off Ccan earn bonuses

    Kontras

    Product prices Unable to get answers from middle muddle management

    Wurth USA2019-07-16

    Reaktion von Wurth USA

    July 22, 2019Sales Recruiter

    This could not be a review of Wurth USA. The company does not operate in the UK.

  7. Hilfreich (1)

    „Micromanagement at it's finest”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales in Ramsey, NJ
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 10 Jahren bei Wurth USA (Vollzeit)

    Pros

    Awesome product, work from home

    Kontras

    Company doesn't understand US market or US employees. They micro manage right down to the details of your sales calls and routing. They say your income is uncapped but in reality if the sales force starts making too much, they change the pay plan preventing you from making any long term financial plans.

    Rat an das Management

    Let your sales force do their job....sell. Stop micromanaging them. Everyone loses when you do that. Let your sales force make as much as they desire so they can plan their own future. Not your vision for their future.

    Wurth USA2019-08-17
  8. „Wurth UK REVIEW”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Sales Representative in London, England
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Wurth USA als Vollzeit gearbeitet

    Pros

    There are none at all.

    Kontras

    You are free to leave.

    Rat an das Management

    None. They are far too wise.

    Wurth USA2019-08-13
  9. „Benefits could be better”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Manager 
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Wurth USA (Vollzeit)

    Pros

    The only reason I'm giving it 4 starts is because of the benefits! The company has a great vision, love the communication from Corp office- I believe the CEO - handles things very well.

    Kontras

    The benefits are horrible - our deductible is 4,000 a year and once that is paid then our insurance kicks in. In other words we are paying 100.00 a month for our health ins. then an additional 4,000.00 a year in a deductible which needs to be paid before anything gets paid. In other words when we go into the Dr. we have to pay 187.00 for our visit. Some of us are in the position to pay that out. Where is the... 25.00- 30.00 co-pay? Can we just change to a PTO program?

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Just look at the benefit program - you are already a great company - just need to make even a little better.

    Wurth USA2019-06-18

    Reaktion von Wurth USA

    June 24, 2019Sales Recruiter

    I appreciate your feedback but regret how disappointed you are in the health benefits. Health insurance premiums for employers have continued to rise at an unprecedented rate and Wurth USA has made every effort to continue to provide good options for our employees. It appears you have opted for the HSA. I would encourage you to review the program and benefits associated with that plan including the $600 Wellworks discount and the tax free savings to cover health costs. In addition, please look into Telemedicine offered through this plan which is a very low cost, convenient option. It has proven to be our employees favorite addition to the 2019 health benefits. I hope you are pleased to know that Wurth USA, in partnership with all the other Wurth Group companies here in the US, is currently evaluating additional health benefit options in 2020.

    Weniger anzeigen
  10. Hilfreich (1)

    „No integrity”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Sales Representative 
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Wurth USA gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    None...worse company I have ever worked for.

    Kontras

    They won’t pay you what you earned when you leave. They don’t care about the customers only the bottom line!

    Rat an das Management

    Listen to your sales force!!!!!

    Wurth USA2019-06-17

    Reaktion von Wurth USA

    June 24, 2019Sales Recruiter

    Unfortunately there is absolutely no truth to this! First, it would be illegal to not pay an employee for time worked and certainly not a practice that a company as large as Wurth would ever engage in. Second, our customers are everything! Its in our vision statement: " Customer Service - We are an extension of our customers and without them we would not be in business"

    Weniger anzeigen
137 Bewertungen gefunden
</>Einbinden