Arbeitgeberbewertungen für William Hill | Glassdoor.de

Bewertungen für William Hill

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

694 Bewertungen gefunden

2.8
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
40%
Würden einem Freund empfehlen
39%
Befürworten Geschäftsführer
Philip Bowcock
165 Bewertungen
  1. Don’t do it!

    SternSternSternSternStern
    • Gesamt
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - 2 5 
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 4 Jahren bei William Hill (Teilzeit)

    Pros

    Flexible work patterns, lots of time to watch Netflix

    Kontras

    Late nights. Too many policies and procedures to follow. If you make a mistake that’s it you’re fired. Even if it is caused by someone else.

    Rat an das Management

    Value your employees. Remember all the times they’ve done you a favour.

  2. Not two days are the same

    SternSternSternSternStern
    • Gesamt
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Liverpool, England
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 4 Jahren bei William Hill (Vollzeit)

    Pros

    Definitely not boring! Each day brings its own challenges and experiences. Flexible hours, where you can almost choose the hours you work within your contract. Extra day holiday for your birthday and holiday entitlement increases with longer service. Team members love a bit of fun, so if you like banter, getting involved and being part of a team who enjoy working with customers, then this is for you! Career paths are...

    Mehr anzeigen

    Kontras

    None that I can think of

  3. Good

    SternSternSternSternStern
    • Gesamt
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe bei William Hill gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    Busy Friendly people Free tea + coffee

    Kontras

    Long shifts Solo working Bad upper management

  4. CEM / Relief / CEA / Retail

    SternSternSternSternStern
    • Gesamt
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - CEM/Relief in Preston, North West England, England
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei William Hill (Vollzeit)

    Pros

    For me working in William Hill has been Brilliant right from the off, to begin with the guys training me have been excellent. They equipped me mentally and physically for everything I was about to do and they was really easy to talk too. I started in one of our smaller shops and got along great with customers, they became really good friends and some almost felt like family, many didn’t want me to leave when I transitioned...

    Mehr anzeigen

    Kontras

    Off the top of my head I can’t say I find any cons working for William Hill, I believe when everyone enjoys and is doing their job properly then everything ticks really smooth. I have spoken with management once regarding a specific issue and it was dealt with immediately. Managers get really busy and if they don’t know something is up or that you may need assistance with something then there is little or nothing they...

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Carry on doing a great job.

  5. customer experience manager

    SternSternSternSternStern
    • Gesamt
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite bei William Hill (Vollzeit)

    Pros

    flexible hours, friendly staff members

    Kontras

    lone working sometimes, no breaks sometimes

  6. Customer Experience Assistant

    SternSternSternSternStern
    • Gesamt
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe bei William Hill gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    It can be quite a calm working environment

    Kontras

    Shifts were not very flexible so there isn’t a good work-life balance

  7. Good Place to spend the day

    SternSternSternSternStern
    • Gesamt
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - PPC Specialist in Tel Aviv-Yafo
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 6 Jahre bei William Hill gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    good people, many benefits, professionals and a place to learn

    Kontras

    no room to grow, management not at its best

  8. Customer experience manager

    SternSternSternSternStern
    • Gesamt
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Experience Manager in Durham, England
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 6 Jahren bei William Hill (Vollzeit)

    Pros

    Flexible shifts, large amount of varied customers and social interaction, fast paced, accommodating, friendly staff, sports entertainment daily, employee benefits scheme

    Kontras

    Poor pay for the responsibility and pressure involved, limited reward for achievement and very limited room for progression, long unsociable hours, no increased pay for working alone on nights, responsibilities increasing throughout the year with no change to wages, full years holidays need to be requested in January

    Rat an das Management

    Increase recognition for going above and beyond the job role, rather than just penalising the minute something doesn’t go to plan. If the requirements of the job are increasing then the pay should increase accordingly rather than slowly adding more pressure to staff

  9. day to day good, company not

    SternSternSternSternStern
    • Gesamt
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Deputy Manager in Liverpool, England
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 4 Jahre bei William Hill gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    The customers and the customers only

    Kontras

    No pay rises, no promotion, horrible place to work and no support

    Rat an das Management

    Try harder

  10. Great colleagues good banter with customers

    SternSternSternSternStern
    • Gesamt
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe bei William Hill gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    Good banter.great staff.some good laughs

    Kontras

    Long hours.little appreciation from upper management

    Rat an das Management

    None

694 Bewertungen gefunden