Bewertungen für Westpac Group Customer Service Representative | Glassdoor.de

Westpac Group Bewertungen für Customer Service Representative

Aktualisiert am 27. Jun 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

12 Bewertungen gefunden

3.6
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
91%
Würden einem Freund empfehlen
98%
Befürworten Geschäftsführer
Brian Hartzer
4 Bewertungen
  1. "Customer service"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Sydney
    Empfiehlt
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Westpac Group als Vollzeit

    Pros

    I like the feature of product which they have

    Kontras

    Cons can be the salary

    Rat an das Management

    Conducts more compilations among employees to achieve there goal

    Westpac Group2019-06-28
  2. "Customer service representative"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Sydney

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Westpac Group gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Better training, flexible shift,

    Kontras

    No career progression at all

    Westpac Group2019-02-06
  3. Hilfreich (1)

    "McDonald"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Sydney

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Westpac Group gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Great work great team great food

    Kontras

    No cons no cons not at all

    Rat an das Management

    No advice as it’s great

    Westpac Group2018-06-09
  4. "Good but with some drawbacks."

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Adelaide
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 8 Jahre bei Westpac Group gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Great people to work with and wonderful community spirited organisation. Good onsite workplace facilities. Good employment conditions like leave etc.

    Kontras

    Some managers talk the talk but don't walk the walk. Some micro-managers. Unrealistic kpi's. Off shoring of Australian jobs.

    Rat an das Management

    I would suggest that they stop off shoring jobs and keep jobs in Australia. Customers constantly said how they wanted to deal with Australians over the phone not someone from an overseas call center.

    Westpac Group2017-10-19
  5. "customer service"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Adelaide
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 10 Jahre bei Westpac Group gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    great place to work awsome staff with great benefits- very sad to say goodbye but time to move on - loved working here

    Kontras

    location as it was 30 kilometers away and long hours and lots of pressure to constantly meet kpis- but dont have many cons

    Rat an das Management

    great benefits - always kept us in the loop - with updates and changes and great team leaders to take care of staff and teams

    Westpac Group2017-09-15
  6. Hilfreich (1)

    "Decent job"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Sydney
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Westpac Group als gearbeitet

    Pros

    Co workers, Easy work, okay pay

    Kontras

    Technical issues with device & systems.

    Westpac Group2017-03-23
  7. "Customer Service Rep"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Muswellbrook
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Westpac Group gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    Great Team, Pay, Staff benefits Good Hours. Lots of Support, Career advancement opportunties

    Kontras

    Can get very competitive between staff members trying to reach your targets.

    Westpac Group2016-05-24
  8. Hilfreich (9)

    "Hell on Earth"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Brisbane
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 10 Jahren bei Westpac Group (Teilzeit)

    Pros

    Friendship. I have made some fantastic friends through my time working here. Its the only reason i would drag myself into work.

    Kontras

    Working in a branch has become hell to be honest. Unrealistic targets, no staff. You're lucky if you have 3 people in a branch. Leaves you feeling stressed, unappreciated and nothing is good enough. For a big company you'd think they'd get the basics right.... like having a fully manned branch. If someone is sick or on holidays be prepared to do the work of 3. AND still be expected to reach targets and customer satisfaction....

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Read my comments above. Although as usual nothing will be done to correct these issues.

    Westpac Group2016-02-26
  9. Hilfreich (3)

    "working at westpac as CSR"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Melbourne
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Westpac Group gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    big, reputable company with heaps of opportunities to grow lovely co-worker and nice working environment fixed working hour with little overtime

    Kontras

    mundane job and lack of proper staff arrangement - sometimes 1 staff to cover 3 people job manager could be lack of leadership - hardly around and unable to help out during difficult situations small branch has little room to grow

    Westpac Group2016-01-12
  10. Hilfreich (3)

    "Poor career progression"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Brisbane
    Empfiehlt nicht

    Ich habe für mehr als 5 Jahre bei Westpac Group gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Worked with great people, worked up to a good salary

    Kontras

    Worked in a call centre for 7 years, very difficult to branch out into non customer facing roles. More focussed on profits than beneficial processes for customers, many systems still in use are antiquated and the updated systems unreliable

    Westpac Group2015-10-29
12 Bewertungen gefunden