Bewertungen für Weatherford Field Service Technician | Glassdoor.de

Weatherford Bewertungen für Field Service Technician

Aktualisiert am 14. Sep 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

4.7
98%
Würden einem Freund empfehlen
100%
Befürworten Geschäftsführer
Weatherford CEO Mark A. McCollum (no image)
Mark A. McCollum
5 Bewertungen
  1. „General overview”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Field Service Technician in Langenhagen, Niedersachsen
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Weatherford gearbeitet -

    Pros

    Company with possibilities to be upgraded faster that in other business i.e. automotive. Good salary and benefits. Some possibilities for development, but must be perspective for the company.

    Kontras

    On the field position not stable work & life balance. When industry downturn comes and less contracts are secured, then can't be sure if and when will be relaised from the company.

    Rat an das Management

    Put more effort in professional trainings on the very first days of employment for young people hired to the company.

    Weatherford2015-12-15
  2. „cool calm collected”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Field Service Technician in Erbil
    Empfiehlt
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Weatherford gearbeitet - Vollzeit

    Pros

    its was international service company in oil and gas sector

    Kontras

    every think its positive i had with this company

    Weatherford2019-06-18
  3. „Fabulous encourage their team to share ideas of themselves.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Field Service Technician in Al Aḩmadī
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Weatherford - Vollzeit

    Pros

    providing a perfect career path

    Kontras

    Families and mediators and be fare once hiring persons

    Rat an das Management

    Need more aware of the inventions & Upgrade technologies

    Weatherford2019-04-19
  4. „Where I got my start in the oil field”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Field Service Technician in Big Lake, TX
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Weatherford gearbeitet - Vollzeit

    Pros

    A good place to start out for experience.

    Kontras

    Even though there are policies in place the are only as good as the managers who enforce them. My manager made up his own rules did not follow company policies.

    Weatherford2019-03-21
  5. „The work and most of the people were good company.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Field Service Technician in Midland, TX
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Weatherford gearbeitet - Vollzeit

    Pros

    The pay was very competitive

    Kontras

    Sleeping in the company van for the duration of the job

    Weatherford2019-01-08
  6. „Service tecnician”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Field Service Technician in Stavanger
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 8 Jahre bei Weatherford gearbeitet - Vollzeit

    Pros

    The company takes good care of it`s personel. It is a really good work inviroment

    Kontras

    It is in the oil buisness, so things turn around fast. And somthimes they need to cut staff fast

    Rat an das Management

    Keep on the good work that you are already doing about taking care of personell.

    Weatherford2018-06-26
  7. „Fair place to work at”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Field Service Technician in Nisku, AB
    Empfiehlt

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Weatherford gearbeitet - Vollzeit

    Pros

    Overall, Good Pay, nice benefits...could do a lot much better though.

    Kontras

    Favoritism, no work-life balance, poorly planned work schedules.

    Weatherford2018-03-06
  8. „"Good Company with great Benefits"”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Field Service Technician in Mumbai
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Weatherford gearbeitet - Vollzeit

    Pros

    Great company to work for . More Entry - Level positions . Good for people seeking to enter the Oil and Gas Services Industry .

    Kontras

    Work is more oil price centric in case you work in a Field position . Fall in oil prices could result in cost cuts and therefore could result in reduction of head counts.

    Rat an das Management

    I don't have any advice to give to management . They know their work very well .

    Weatherford2016-10-07
  9. Hilfreich (2)

    „Was Once Great”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Field Service Technician in Shreveport, LA
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe bei Weatherford gearbeitet -

    Pros

    Great products, easy to sell equipment, everybody knew of company, and good starting pay with yearly raises for good work, and great benefits when I started

    Kontras

    When things slowed down managers were still getting huge bonuses but everyday workers were seeing pay cuts, reduction of benefits, vacation reduced

    Rat an das Management

    Take care of the service hands that secure, and keep your business going. The company men out in the field usually don't care what color the equipment it (red or blue) but they do care about the hands they have out there. Great hands leads to great business so take care of them and make them want to stay.

    Weatherford2016-08-31
  10. „Good Job - Poor Management”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Field Service Technician in San Antonio, TX
    Empfiehlt
    Negative Prognose

    Ich habe für mehr als 8 Jahre bei Weatherford gearbeitet - Vollzeit

    Pros

    Top notch everything; new trucks, nice equipment, expense account, etc Laid back work environment You don't have to go to the shop if you are not on a job

    Kontras

    Poor management as far as you can see up the chain Good ol boy system in place and if you aren't kissing butt then you aren't in the click Lots of unknowledgeable field techs Manager has never run a packer (thinks rigs have elevators so you don't have to use stairs) Manager will work you into the ground to get his commission check up

    Rat an das Management

    Learn how to do the field hands job Don't focus on commission checks every month Get Field Techs that can do their jobs not just get by

    Weatherford2015-10-31
12 Bewertungen gefunden