Bewertungen für VMware Technical Support Engineer | Glassdoor.de

VMware Bewertungen für Technical Support Engineer

Aktualisiert am 11. Nov 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

3.7
84%
Würden einem Freund empfehlen
96%
Befürworten Geschäftsführer
VMware CEO Pat Gelsinger
Pat Gelsinger
94 Bewertungen
  1. „Perfect place to learb”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. befristeter Mitarbeiter - Technical Support Engineer in Istanbul
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei VMware ()

    Pros

    Very deep trainings and good staff

    Kontras

    Heavy workload Too many products to work on

    VMware2019-11-11
  2. „Technical Support Engineer”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Senior Technical Support Engineer in Bengaluru
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei VMware (Vollzeit)

    Pros

    Learning experiences and opportunity in rapidly changing environment

    Kontras

    rapidly changing processes causing non stability in process hence causing bottlenecks and a sense of uncertainty

    VMware2019-11-07
  3. „Vmware Tech Support Role review”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Technical Support Engineer in Bengaluru
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei VMware als Vollzeit

    Pros

    Salary Pantry Work culture - Inclusive - LGBT friendly Can get visitors to office even during working hours

    Kontras

    Security guards catch people for tail gating when they haven't done it

    VMware2019-10-13
  4. „I have been working at VMware full-time for more than 3 years”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Associate Technical Support Engineer in Bengaluru
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei VMware gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Work culture, good pay, flexibility

    Kontras

    Nothing I could think of

    Weiterlesen
    VMware2019-10-04
  5. Hilfreich (1)

    „TSE (Technical Support Engineer)”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Technical Support Engineer in San Francisco, Heredia
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei VMware gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Insurance and yearly bonus (for Full time employees only)

    Kontras

    Permanently understaffed department with high employee turnover. Low-wage, short learning curve, poor training and support from leads. Meeting metrics is punishable with additional workload. Non-existing workforce management and workload allocation. Be prepared to work unpaid extra hours every week, or face disciplinary actions.

    VMware2019-10-03
  6. „Good company to work but too much of work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Senior Technical Support Engineer in Bengaluru
    Empfiehlt
    Negative Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei VMware (Vollzeit)

    Pros

    Lot of learning but they need give lot more opportunity to grow.

    Kontras

    work-life balance sometime it become hectic as lot of people can not take so much pressure.

    VMware2019-08-16
  7. Hilfreich (1)

    „Technical Support Engineer”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    Akt. Mitarbeiter - Technical Support Engineer 

    Ich arbeite bei VMware (Vollzeit)

    Pros

    good company it has good benefits ,nice and knowledgeable people

    Kontras

    fast-paced environment not for everybody

    VMware2019-07-23
  8. „Awesome workplace”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Senior Technical Support Engineer in Bengaluru
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite bei VMware (Vollzeit)

    Pros

    If you are a learner, you can make use of online courses ( VMware products ) which are made available to employees and enhance your skills. You do not have to depend on class room trainings.

    Kontras

    None found so far :)

    VMware2019-07-26
  9. „VMware is the whole package”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Senior Technical Support Engineer 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei VMware (Vollzeit)

    Pros

    There is a great worklife balance, compensation and bonuses are competitive, culture is great to be a part of and the management is reasonable and supportive.

    Kontras

    Do not always feel challenged

    Weiterlesen
    VMware2019-07-22
  10. „Culture is great. Focused on the people getting along rather than skills.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Senior Technical Support Engineer in Broomfield, CO
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei VMware (Vollzeit)

    Pros

    WFH opportunities Stock options Food/drinks available always Bonuses Events Opportunity to change the type of work internally

    Kontras

    Can be stressful Overload or high workload

    VMware2019-07-17
176 Bewertungen gefunden