Bewertungen für UnitedHealth Group Customer Service Representative | Glassdoor.de

UnitedHealth Group Bewertungen für Customer Service Representative

Aktualisiert am 19. Aug 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

319 Bewertungen gefunden

2.6
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
41%
Würden einem Freund empfehlen
42%
Befürworten Geschäftsführer
Dave Wichmann
24 Bewertungen
  1. "Great Culture"

    SternSternSternSternStern
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative 

    Ich habe weniger als ein Jahr bei UnitedHealth Group als Vollzeit gearbeitet

    Pros

    Wonderful work culture and many colleagues to work around.

    Kontras

    Emotional dealing with Medicare population, dealing with their health insurance.

    UnitedHealth Group2019-08-07

    Reaktion von UnitedHealth Group

    August 13, 2019Enterprise Talent Community Manager

    Thank you for reviewing our company! Sincerely, Sudeshna S., Sr. Talent Community Manager, UnitedHealth Group.

  2. "OptumRX"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Overland Park, KS
    Empfiehlt nicht
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei UnitedHealth Group (Vollzeit)

    Pros

    Opportunities to work from home. Pay is decent.

    Kontras

    Poor morale. Constantly changing metrics. Lack of communication. Sudden job changes.

    Rat an das Management

    Stop moving people around from one line of business to another. Quit changing the metrics and making it hard for employees to earn their bonus.

    UnitedHealth Group2019-08-19

    Reaktion von UnitedHealth Group

    August 20, 2019Enterprise Talent Community Manager

    Thank you so much for being candid. Don't hesitate to have an open conversation with your manager and bring some new ideas to the table to help solution for your comments. I would also encourage you to contact HR Direct and give them the feedback on the movement and metrics concern. ...

    Mehr anzeigen
  3. Hilfreich (2)

    "Don't work here"

    SternSternSternSternStern
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative 

    Ich arbeite seit mehr als 8 Jahren bei UnitedHealth Group (Vollzeit)

    Pros

    No pros working here don't app!y no

    Kontras

    It's very hard to grow with this company it's about who you know not what you know

    UnitedHealth Group2019-08-08
  4. Hilfreich (1)

    "Who you know..."

    SternSternSternSternStern
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative 

    Ich habe bei UnitedHealth Group gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Very generous PTO policy the longer you stay with the company.

    Kontras

    Advancement depends on who you know. Get to know someone who will "pull" you up.

    UnitedHealth Group2019-07-15
  5. Hilfreich (1)

    "Experience"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Allentown, PA
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 10 Jahre bei UnitedHealth Group gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Good vacation time, 4 weeks

    Kontras

    No growth potential, no company perks

    Rat an das Management

    Acknowledge your employees

    UnitedHealth Group2019-07-03
  6. "Excellent company"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Medicare Customer Service Representative in Flushing, NY
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei UnitedHealth Group (Vollzeit)

    Pros

    Competitive compensation, good benefit, and excellent work and personal life balance

    Kontras

    Overwhelming workload when you are at work

    Rat an das Management

    Hire more people

    UnitedHealth Group2019-06-28
  7. "Bad pay"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Senior Customer Service Representative 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei UnitedHealth Group (Vollzeit)

    Pros

    Working from home Work life balance Great management team

    Kontras

    Pay Hard to move up

    UnitedHealth Group2019-06-29
  8. Hilfreich (1)

    "Customer service representative"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Phoenix, AZ
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei UnitedHealth Group (Vollzeit)

    Pros

    Opportunity to work from home

    Kontras

    Lack of communication and unable to support a family without working two Jobs

    Rat an das Management

    Listen to your employees and stop hiring supervisors from outside the company and hire form within.

    UnitedHealth Group2019-07-29

    Reaktion von UnitedHealth Group

    July 29, 2019Enterprise Talent Community Manager

    Thank you for sharing your feedback as a current employee. To address your concerns regarding communication and hiring efforts, I would encourage you to have an open conversation with your manager to share your thoughts. Feel free to also share your thoughts around hiring with HR ...

    Mehr anzeigen
  9. Hilfreich (3)

    "Decent job, terrible medical plans"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Syracuse, NY
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei UnitedHealth Group (Vollzeit)

    Pros

    Many different benefits available in the benedit package including 401k medical vision dental and even pet insurance

    Kontras

    Medical plans are all high deductible options. For a health insurance company the premium plus deductible is very expensive and the worst I have seen in health insurance

    Rat an das Management

    Get a copay option PPO.

    UnitedHealth Group2019-06-17

    Reaktion von UnitedHealth Group

    June 18, 2019Enterprise Talent Community Manager

    Our employees do have a wide variety of benefits and you may not have selected the ones that fit your needs - we do have employee assistance programs to help employees make informed decisions when it comes to their benefits and medical plans. You can check the Hub for this information ...

    Mehr anzeigen
  10. Hilfreich (1)

    "Watch your back"

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Senior Customer Service Representative in Hooksett, NH
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 8 Jahre bei UnitedHealth Group gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    telecommuting positions were available, not available anymore. PTO and insurance options.

    Kontras

    No advancement opportunities No communication with supervisors Slow lacking systems with contradictory information with no guidelines on where to get information. Horrible work life balance. PTO calendar with no available time Expensive insurance options. Unrealistic bonus goals. Poor leadership. Old equipment. Inadequate training material and trainers. Poor management overall. Coaching to annual employee survey...

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Stop and think about the people who work for you. People cannot be treated as a number and be expected to perform at their best.

    UnitedHealth Group2019-07-17

    Reaktion von UnitedHealth Group

    July 18, 2019Enterprise Talent Community Manager

    I appreciate you taking the time to write this review and providing feedback to management. I encourage you to reach out to our HR Department to discuss some of these management and culture comments and to answer any of your questions. You can reach them at 1-800-561-0861. Sincerely, ...

    Mehr anzeigen
319 Bewertungen gefunden