Bewertungen für U.S. Bank Relationship Manager | Glassdoor.de

U.S. Bank Bewertungen für Relationship Manager

Aktualisiert am 22. Jul 2019

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3.5
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
60%
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100%
Befürworten Geschäftsführer
U.S. Bank CEO Andrew Cecere
Andrew Cecere
1 Bewertungen
  1. „Great Place”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Relationship Manager 

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei U.S. Bank gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Friendly and Family environment comfort

    Kontras

    They can be less micro management

    U.S. Bank2019-07-22
  2. „nanananan”

    SternSternSternSternStern
    Ehem. Mitarbeiter - Assistant Relationship Manager 

    Ich habe bei U.S. Bank gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    fun exhilarating company to work for

    Kontras

    it was a godo company to work for

    U.S. Bank2019-06-22
  3. „US Bank”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Relationship Manager 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 10 Jahren bei U.S. Bank (Vollzeit)

    Pros

    Flexible work environment, great colleagues

    Kontras

    Little growth potential for remote employees

    Rat an das Management

    Reward employees more competetively

    U.S. Bank2018-08-14
  4. „RMDM”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Relationship Manager in Saint Louis, MO
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei U.S. Bank gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Potential for monthly bonuses were great.

    Kontras

    Decusion makig process from upper management was always spare if the moment and never thought out thoroughly causing confusion and tupicallt ending in even more unecesarry changes. Promotions were based on numbers that were not 100% employee controlled. Most employees who were promited lacked knowledge and/or leadership.

    Rat an das Management

    You employ human beings, not machines. Numbers cannot determine good leadership. When making decisions, examine the cause and effect it will have throughout the entire department.

    U.S. Bank2017-06-03
  5. Hilfreich (3)

    „Relationship Manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Relationship Manager in Seattle, WA
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei U.S. Bank (Vollzeit)

    Pros

    Good bonus at year end for top performers

    Kontras

    Horrible management. Unreasonable credit culture

    Rat an das Management

    The employees are so demoralized!

    U.S. Bank2017-06-04
  6. Hilfreich (1)

    „Great place to coast”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Relationship Manager in San Francisco, CA
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 10 Jahren bei U.S. Bank (Vollzeit)

    Pros

    The bank is 'safe' and doesnt run i to too much media trouble. Ive had a good opportunity to learn the operations of multiple internal groups.

    Kontras

    The regulatory ennvironment is currently burdensome, detracting from job satisfaction. Geographic compensation model doesnt adjust for high cost coastal markets. Strong performance is not rewarded. Too much penny-pinching while ignoring large revenue opportunities.

    Rat an das Management

    Let business lines run businesses that make sense, rather than managing to the metric-of-the-month. Stop claiming poverty at annual review time when the bank has strong financial performance and is spending $200 MM+ on stadium naming deals.

    U.S. Bank2016-12-08
  7. „Good bank compared to other large banks”

    SternSternSternSternStern
    Business Relationship Manager in Alexandria, MN

    Ich habe bei U.S. Bank gearbeitet ()

    Pros

    Corporation headquarters are in Minnesota. Nice to be located in close proximity he to there. Strong Bank financially. Comes with great benefits as it is a large financial institution with many employees.

    Kontras

    Loan underwriting decision is made either in St. Cloud Minnesota or out of state. Middle managers are present and tracking your every phone call and schedule.

    U.S. Bank2016-11-28
  8. „Relationship Manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Relationship Manager in Minneapolis, MN
    Empfiehlt
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei U.S. Bank gearbeitet ()

    Pros

    Good pace to duties and work-life balance

    Kontras

    The organization frequently shifted employee expectations

    Rat an das Management

    End the frequent Regime Change mentality. Keep a focus.

    U.S. Bank2016-09-26
  9. Hilfreich (1)

    „Associate Relationship Manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Associate Relationship Manager in New York, NY
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei U.S. Bank (Vollzeit)

    Pros

    Access to executive leadership is made available to you.

    Kontras

    Pay is not comparable to other banks.

    Rat an das Management

    Reward your employees for what they do every day.

    U.S. Bank2016-08-25
  10. Hilfreich (3)

    „Cheap and challenging environment”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Relationship Manager 
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei U.S. Bank (Vollzeit)

    Pros

    There are good policies in place for veterans, and other groups (minorities, LGBT...etc). If you get a good manager, not a bad place to work.

    Kontras

    Worst health insurance I've had in my life, highest efficiency ratio among banks (meaning more work, less resources, stretched thin), not great pay.

    Rat an das Management

    Put your money where your mouth is. You keep talking about how much your employees mean to you, but you don't want to compensate them appropriately and you brag about the efficiency ratio but it's and indicator of how dangerously lean we operate, which in turn causes so many operational challenges across the enterprise.

    U.S. Bank2016-03-21
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