Bewertungen für U.S. Bank Customer Service Representative | Glassdoor.de

U.S. Bank Bewertungen für Customer Service Representative

Aktualisiert am 22. Sep 2019

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55 Bewertungen gefunden

3.0
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
41%
Würden einem Freund empfehlen
55%
Befürworten Geschäftsführer
U.S. Bank CEO Andrew Cecere
Andrew Cecere
4 Bewertungen
  1. „Great Place to Work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Senior Customer Service Representative in Portland, OR
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei U.S. Bank (Vollzeit)

    Pros

    The people that you work with are generally pleasant and friendly. Management wants you to succeed. You are the master of your own development.

    Kontras

    This is a high volume call center environment.

    U.S. Bank2019-09-23
  2. „Us bank earth city”

    SternSternSternSternStern
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative 

    Ich habe bei U.S. Bank gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    A lot of Room for growth

    Kontras

    Not many cons. Loved the job

    U.S. Bank2019-08-19
  3. „Awesome Benefits”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Coeur d'Alene, ID
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei U.S. Bank gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Great company to work for, pay and benefits. Easy to learn the info with paid training and plenty of additional support after.

    Kontras

    Very repetitive, answering the same questions every day. While the pay is good to start don't expect amazing raises, it's all based on call volume not call quality.

    Rat an das Management

    Step away from giving raises based off call volume and actually look at the work ethic.

    U.S. Bank2019-08-12
  4. „CSR REP”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Saint Louis, MO
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei U.S. Bank als Vollzeit

    Pros

    Good pay, Sundays off atleast

    Kontras

    Bad hours, bad help and short staffed fires people to much

    Rat an das Management

    Managment was fine just stop firing people

    U.S. Bank2019-07-31
  5. „It was nice”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Cincinnati, OH
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei U.S. Bank gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Good money good workers good benefits

    Kontras

    Long hours poor management bad trainer

    Rat an das Management

    Stay professional

    U.S. Bank2019-07-28
  6. „great place to work”

    SternSternSternSternStern
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative 

    Ich arbeite bei U.S. Bank (Vollzeit)

    Pros

    Flexible work schedules, room to advance

    Kontras

    Sometimes lower communication, short staff at times

    U.S. Bank2019-06-25
  7. „Us bank is a wonderful company to work for. They are always so helpful, and understanding during any situations.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Online Customer Service Representative in Portland, OR
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei U.S. Bank (Vollzeit)

    Pros

    They are so helpful with schedules and life events, they're always willing to work with what works for you!

    Kontras

    They have a high turnover rate, but what call center doesnt?

    Rat an das Management

    Always keep your employees in the loop with new changes to come, before they happen.

    U.S. Bank2019-06-24
  8. „Get out before you start!”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Irving, TX
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei U.S. Bank (Vollzeit)

    Pros

    Paid holidays, decent benefits, two weeks paid vacation

    Kontras

    The management does not have it together you will be informed one thing one day and then the next will get different information that contradicts the old information .

    Rat an das Management

    Figure out what you want from your employees and show them appreciation for doing what you’re asking.

    U.S. Bank2019-07-03
  9. Hilfreich (2)

    „Meh”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Coeur d'Alene, ID
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei U.S. Bank (Vollzeit)

    Pros

    Pay is good for the area, good 401k match at 4%, pension, maternity/paternity leave, and vacation/holiday time off.

    Kontras

    So many double standards, lack of communication, bad management, health insurance is a joke, make up and sick time has been severely reduced, team standards are unachievable, very high turn over rate, low moral, no opportunity for growth, favoritism, upper management is just looking to make a profit, current CEO doesnt care about employees like the last one did and it shows. Talk to us survey is a load of BS. Not... designed to get employee feedback.

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Try to make your employees as happy as youre trying to make your shareholders. Stop being so greedy. Listen to employee feedback.

    U.S. Bank2019-06-25
  10. „Training is great but still not enough”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite bei U.S. Bank (Vollzeit)

    Pros

    LGBTQ friendly I mean they are so loving and accepting over EVERYONE

    Kontras

    Difficult too much to know

    U.S. Bank2019-06-10
55 Bewertungen gefunden