Bewertungen für Towergate Insurance Customer Service Advisor | Glassdoor.de

Towergate Insurance Bewertungen für Customer Service Advisor

Aktualisiert am 20. Aug 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

4 Bewertungen gefunden

1.5
SternSternSternSternStern
0%
Würden einem Freund empfehlen
Towergate Insurance CEO David Ross  (no image)
David Ross
0 Bewertungen
  1. „Not the best...”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Advisor in Stevenage, England
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Towergate Insurance als Vollzeit gearbeitet

    Pros

    Great if you're comfortable being in a busy and loud environment

    Kontras

    - Support after training period was dreadful - Treated like a number more then a person - Manager was unprofessional - Lots of bullying behaviour went on throughout the office - IT equipment was out of date and unreliable

    Rat an das Management

    Focus more on the support to staff and reward staff on achievements more!

    Towergate Insurance2019-08-20
  2. „Hectic, but nice”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Advisor 
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Towergate Insurance gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    - Good team spirit, everyone was always really friendly - Good support network, don't rush you in straight away, but give you a couple weeks to get used to it - Good bonus scheme

    Kontras

    - Hectic, a lot of shouting, never really stop during the day - Customers can sometimes be very rude

    Rat an das Management

    ?

    Towergate Insurance2017-09-29
  3. Hilfreich (1)

    „Awful place”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Advisor in Oxted, England
    Empfiehlt nicht
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Towergate Insurance als Vollzeit gearbeitet

    Pros

    Work hours - start at 9 and finish at 5. Colleagues - every member of staff is friendly barring senior staff, managers and directors who talk to you like a child.

    Kontras

    They treat their staff like children. Certain 'managers' clearly don't have a clue about actually managing. One in particular speaks to her team like their something she's stepped in. Salaries are poor and never seem to improve. Bonuses are laughable.

    Rat an das Management

    Hire managers that know the meaning of the word. Actually reward productive employees.

    Towergate Insurance2016-10-20
  4. Hilfreich (6)

    „Seriously - don't bother. Go to any other company but this one.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Advisor in Manchester, England
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Towergate Insurance als Vollzeit gearbeitet

    Pros

    There are some nice people. The offices are well-presented. It's a central location.

    Kontras

    The 'management' are horrendous. Most of them are too up themselves to exhibit basic human manners, like thanking someone for holding a door open The IT systems are a joke. Customers are treated like an afterthought

    Rat an das Management

    Listen to, and value your staff because without them you have NOTHING

    Towergate Insurance2015-08-09
4 Bewertungen gefunden