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Tiffany & Co. Bewertungen für Operations Professional

Aktualisiert am 3. Feb. 2021

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357 von über 2046 Bewertungen gefunden
3,5
60% Würden einem Freund empfehlen
Tiffany & Co. CEO Anthony Ledru
60% Befürworten Geschäftsführer

1 von über 2046 Bewertungen gefunden

3,5
60%
Würden einem Freund empfehlen
60%
Befürworten Geschäftsführer
Tiffany & Co. CEO Anthony Ledru
Anthony Ledru
6 Bewertungen
  1. 1,0
    Akt. Mitarbeiter, mehr als 10 Jahre

    Schlechte Arbeitsatmosphäre

    3. Feb. 2021 - Sales Professional in München, Bayern
    Empfehlen
    Positive CEO-Bewertung
    Geschäftsprognose

    Pros

    Es gibt nichts gutes über das Unternehmen zu berichten.

    Kontras

    Gehalt, Team, Kein Training oder Weiterbildung, Konfliktlösung, Mobbing

    Geben Sie als Erste/r an, ob Sie diese Bewertung hilfreich fanden

    Reaktion von Tiffany & Co.

    HR Business Partner

    Lieber Mitarbeiter/liebe Mitarbeiterin, vielen Dank für die Zeit, die Sie sich für Ihre Rückmeldung hier auf Glassdoor genommen haben. Schade, dass Sie diesen Eindruck von Tiffany & Co. haben. Da wir möchten, dass sich alle Mitarbeiter bei uns wohl fühlen und uns eine offene Feedbackkultur sehr wichtig ist, haben wir ein großes Interesse daran zu verstehen, was wir konkret verändern und somit verbessern können. Deshalb würden wir Sie gerne dazu einladen vielleicht hierzu auch ein direktes Gespräch mit Ihrer Führungskraft oder der HR-Abteilung zu führen und Ihre Anliegen darzustellen. Wir freuen uns auf Ihre Kontaktaufnahme! Ihre Personalabteilung

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Vielfalt und Inklusion
Tiffany & Co. announced the launch of Tiffany Atrium, a social impact platform that advances opportunities for historically underrepresented communities. The platform’s mission is to create a more diverse and inclusive jewelry industry through commitment, leadership and learning—all of which is reflected in Atrium’s three core pillars: creativity, education and community. The name ‘Atrium’ is inspired by the Return to Tiffany® heart tag necklace—a nod to both the heart as well as the center room around which a house is built. “We are thrilled to introduce the Tiffany Atrium platform, creating a centralized hub for our continued journey in the worlds of diversity, equity and inclusion,” said Anthony Ledru, Chief Executive Officer, Tiffany & Co. “At Tiffany & Co., we have a responsibility to enact positive change in our world. Tiffany Atrium will allow us to streamline and scale the necessary processes in doing so.” Additional programming for Tiffany Atrium will launch in the fall where they will provide opportunities that support the long-term growth and development of students.
Shared image - Tiffany & Co. Announces Tiffany Atrium: A Social Impact Platform to Inspire Connection and Social Change - Tiffany
Tiffany & Co. Announces Tiffany Atrium: A Social Impact Platform to Inspire Connection and Social Change - Tiffany
press.tiffany.com
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Produktneuheiten
Tiffany & Co., for the first time in its nearly 200-year history, is launching Tiffany Lock, a bracelet the company describes as “all-gender” with an ethos of “No rules. All welcome.” “It’s all about unity, belonging, the universal bonds that tie us together forever—and the open-minded spirit of today’s generation,” says Alexandre Arnault, Tiffany’s executive vice president of product and communication. Arnault, who himself is just 30, brought Beyoncé and Jay-Z into the Tiffany fold, a spectacular example of the brand’s commitment to a fresh perspective. What today’s generation wants, according to Arnault, is an elegant, streamlined, elongated bangle available in yellow, white, or rose gold, sometimes enhanced with diamonds. The Tiffany Lock bracelet’s padlock motif has a long history with the house. First employed as a working latch in the latch in the late 19th century—to protect the secrets in your strongbox, perhaps—it reappeared in the 1950s, and from then on its form and shape have informed brooches, necklaces, money clips, and those iconic key rings.
Shared image - Tiffany and Co. Unveils Its First All-Gender Jewelry Collection, Tiffany Lock
Tiffany and Co. Unveils Its First All-Gender Jewelry Collection, Tiffany Lock
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Tiffany & Co.-Foto von: Lenox Store Volunteer Event
Tiffany & Co.-Foto von: Sage Volunteer Event
Tiffany & Co.-Foto von: 2021 Interns
Tiffany & Co.-Foto von: JDIW design team
Tiffany & Co.-Foto von: Retail
Tiffany & Co.-Foto von: Retail
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