Bewertungen für Synchrony Customer Service Representative | Glassdoor.de

Synchrony Bewertungen für Customer Service Representative

Aktualisiert am 14. Aug 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

98 Bewertungen gefunden

4.0
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
85%
Würden einem Freund empfehlen
99%
Befürworten Geschäftsführer
Synchrony CEO Margaret M. Keane (no image)
Margaret M. Keane
64 Bewertungen
  1. Hilfreich (1)

    „Good Job”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Altamonte Springs, FL
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Synchrony (Vollzeit)

    Pros

    The company works with you, good benefits, comfortable feel not micromanaged, true open door policy, no retaliation policy, ok pay, constant events, everyone is nice, barely any drama

    Kontras

    Not diverse anymore. Hispanics outrank every other race and thats currently the only race being promoted to higher positions. Not upset because I trained a few of them but its a a con because being that I trained a lot of people there I have noticed more qualified people for these positions being skipped over for less qualified applicants & people who have been in the role for 7 months promoted over someone of 4... years who was well qualified. Caucasian, African American, etc. Currently this is the only con I have because when you allow unqualified people to join my team it puts more work on us because they ask questions they should know coming in the door and need step by step tutorials. If you see this understand the excuse “they answered the question best” does not work. Take into account their career at synchrony and their stats as that is what will help them in the higher roles.

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Keep the promotions diverse. Or if you know you’re hiring one demographic say that so no one feels mislead after the fact.

    Synchrony2019-08-15
  2. „Customer support representative”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Hyderabad
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Synchrony (Vollzeit)

    Pros

    BEST LEADERSHIP AND SOCIAL WELFARE ACTIVITIES AND EMPLOYEE CENTRIC POLICIES

    Kontras

    Annual hike is too low

    Rat an das Management

    Increase the annual hike...

    Synchrony2019-08-11
  3. „Great company”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Kettering, OH
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Synchrony gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Benefits, compensation, they make sure you are trained to handle calls

    Kontras

    I didn't have any cons with this company

    Synchrony2019-08-05
  4. „It's a pleasant place to work at with all helpful people around.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Hyderabad
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Synchrony gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Good culture Friendly Environment Paid on time Yearly bonus

    Kontras

    Difficulty in growing to higher positions.

    Synchrony2019-08-05
  5. „What it is like working at Synchrony”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Charlotte, NC
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Synchrony (Vollzeit)

    Pros

    Great benefits and great management

    Kontras

    The compensation could be better

    Rat an das Management

    Have more face-to-face meetings with employees regarding their goals and talents that they can bring to the company

    Synchrony2019-07-17
  6. „Really fun place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Hyderabad
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Synchrony als Vollzeit

    Pros

    Fun time working in the company Everybody treats everyone equally

    Kontras

    No cons so far except the timings for work and leaves methods .

    Rat an das Management

    Well everything is working fine so far

    Synchrony2019-07-16
  7. „Customer service representative”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Plano, TX
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Synchrony gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Health benefits and HSA was great

    Kontras

    None, the managers & HR were always looking out for their employees.

    Rat an das Management

    Continue being human and considerate

    Synchrony2019-07-12
  8. „15hr min”

    SternSternSternSternStern
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative 

    Ich arbeite bei Synchrony (Vollzeit)

    Pros

    you are paid weekly on fridays

    Kontras

    schedules are given, not flexible

    Synchrony2019-07-11
  9. „Great Benefits”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Bilingual Customer Service Representative in Phoenix, AZ
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Synchrony (Vollzeit)

    Pros

    Great medical insurance for families + work life balance.

    Kontras

    Promotions are not always given to deserved.

    Rat an das Management

    More structured promotion process.

    Synchrony2019-06-26
  10. Hilfreich (3)

    „Run for the hills, another shady company with high turn over. Be careful and look for another job.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Altamonte Springs, FL
    Empfiehlt nicht

    Ich habe bei Synchrony gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    none. typical revolving door with shady management and hr doesn't know they need to improve their hiring process and be honest.

    Kontras

    constant commercials advertising great pay and support your family at $15 an hour. Micro managed, high turn over rate and horrible experience and reviews. They are desperate and can't keep employees even.

    Rat an das Management

    be more straight forward and honest and at least go off of correct information when doing background checks. I was overqualified anyway and passed 2 different background checks and was just accepted today to a good company with much better pay and room to grow, not another dead end job that constantly plays commercials saying how great they are when they say I did not. Be careful and do research on this company.

    Synchrony2019-07-15
98 Bewertungen gefunden