Bewertungen für Synchrony Bilingual Customer Service Representative | Glassdoor.de

Synchrony Bewertungen für Bilingual Customer Service Representative

Aktualisiert am 25. Jun 2019

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4.1
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
100%
Würden einem Freund empfehlen
100%
Befürworten Geschäftsführer
Synchrony CEO Margaret M. Keane (no image)
Margaret M. Keane
6 Bewertungen
  1. „Great Benefits”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Bilingual Customer Service Representative in Phoenix, AZ
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Synchrony (Vollzeit)

    Pros

    Great medical insurance for families + work life balance.

    Kontras

    Promotions are not always given to deserved.

    Rat an das Management

    More structured promotion process.

    Synchrony2019-06-26
  2. „Good place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Bilingual Customer Service Representative in Altamonte Springs, FL
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Synchrony als Vollzeit gearbeitet

    Pros

    Great benefits and nice installations in Altamonte FL

    Kontras

    The job is boring

    Synchrony2019-01-31
  3. „Bilingual CSR”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Bilingual Customer Service Representative in Phoenix, AZ
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Synchrony gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    The job itself is a typical customer service job with grades calls,metrics to follow. The benefits start from day one,and they are great benefits the culture is great! They offer work at home which not a lot of companies do. I would say it was the best job I had I quit because taking calls is just not my kind of thing.

    Kontras

    I have nothing bad to say about this company.

    Rat an das Management

    Keep empowering and encouraging your CSRs because that's what keeps them there.

    Synchrony2018-07-17
  4. Hilfreich (1)

    „Could be better...”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Bilingual Customer Service Representative in Phoenix, AZ
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Synchrony (Vollzeit)

    Pros

    Great benefits, management is friendly and they offer work from home.

    Kontras

    Pay is not that great, time to meet for calls is too low, you hear different things from different people.

    Rat an das Management

    Be transparent about the changes going on in the company, your employees appreciate honesty! And push for better pay...

    Synchrony2018-05-17
  5. Hilfreich (1)

    „Work AT Home”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Bilingual Customer Service Representative in Phoenix, AZ
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Synchrony (Vollzeit)

    Pros

    all the benefits available, paid time off, sick pay weekly pay

    Kontras

    Schedule availablility , request to switch schedule has long proccess

    Synchrony2017-06-22
  6. „Bilingual Customer Service Representative”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Bilingual Customer Service Representative in Guaynabo, PR
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Synchrony als Vollzeit

    Pros

    Good Benefits like health care, 401k, tuitom reimbursment, monthly bonus according to your performance, growth opportunity, Part of Great Places To Work, Good activities from company, christmas party and more.

    Kontras

    Repetetive job can get a bit anxious when calls are back to back.

    Rat an das Management

    Keep up the hard and good work you do!

    Synchrony2017-06-08
6 Bewertungen gefunden