Arbeitgeberbewertungen für Snap | Glassdoor.de

Bewertungen für Snap

Aktualisiert am 19. Okt 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

3.1
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
54%
Würden einem Freund empfehlen
53%
Befürworten Geschäftsführer
Snap CEO Evan Spiegel
Evan Spiegel
147 Bewertungen
  1. „Don't believe everything you read online”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Recruiter in Santa Monica, CA
    Empfiehlt
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Snap als Vollzeit

    Pros

    I feel like my headline is a given but I had an amazing interview experience with Snap meaning everyone I spoke to was so kind and informative, not to mention, Snap is a dream company to work at being that they are truly the pioneers of vertical, sharing, and social technologies. Now that I am an employee I have continued to see those characteristics shown in my interview here at the company. Everyone truly loves... with they do and everyone is so inviting and does their best to make you feel included. The company also provides the best benefits that I've seen at any other company, even tech, some highlights being completely FREE medical, vision and dental insurance and their domestic partner qualifications are very minimal so I was able to put my long-term partner whom I'm not married too on my plan as well for free. Food is really good and they always provide very healthy options as well. My advice is to trust your impression of meeting people and seeing the campus in person rather than what you read online. Also their ERG's are amazing and so well developed here and the emphasis on DEI throughout the company is apparent and strong. Also free coffee bar!

    Mehr anzeigen

    Kontras

    People do tend to work longer hours but it's not mandated, just a lot of work but it's all up to your discretion and at least everyone loves what they do.

    Snap2019-10-18
  2. „Chaotic but learning”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Manager 
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Snap (Vollzeit)

    Pros

    Lots to do and learn

    Kontras

    Chaos, unfair leveling, inexperienced management

    Snap2019-10-14
  3. „Great Place To Work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Senior Software Engineer in Los Angeles, CA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Snap (Vollzeit)

    Pros

    Great Benefits Plan Friendly People Innovative Company

    Kontras

    I don't have noticeable complains

    Snap2019-09-26
  4. Hilfreich (2)

    „Incredible yet draining”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Snap gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Excellent and super creative product that makes a unique impact

    Kontras

    Toxic culture, insecurity, lack of transparency and communication

    Rat an das Management

    Bring on board mature leaders who care for people, especially more female executives and female leadership

    Snap2019-09-20
  5. „Too many idiots around”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Mechanical Engineer in Los Angeles, CA
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Snap gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Nice location at Ven beach. Was good when I worked on the first version of spectacles

    Kontras

    Over time too many outsiders have been brought in. no opportunities to grow

    Rat an das Management

    fire yourselves

    Snap2019-10-09
  6. Hilfreich (9)

    „Beware of leadership's white boys club”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Software Engineer in Seattle, WA
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Snap gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Innovative design, everybody is copying them, above market compensation used as a retention tool

    Kontras

    The culture is toxic. There's almost no leadership diversity (my mgmt chain was 5 layers of white males), HR was hostile, and too many impactful decisions were made opaquely with unknown justification which eroded my trust in the company.

    Rat an das Management

    Get real. Stop empowering the whitest voice in the room. Sunlight is the best disinfectant.

    Snap2019-09-25
  7. „The company everyone else is copying”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Software Engineer in Santa Monica, CA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Snap (Vollzeit)

    Pros

    - Most innovative consumer internet company in the world - Values led - Privacy focused - Smart people - Make a big impact on the world

    Kontras

    - Free breakfast ends at 9am

    Rat an das Management

    Sue Facebook for copying everything

    Snap2019-09-20
  8. „Positive culture and company. Excellent benefits and mission driven.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Account Manager in Los Angeles, CA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Snap (Vollzeit)

    Pros

    Smart workforce, inclusive culture, benefits

    Kontras

    West LA campus is not easily accessible from East LA

    Snap2019-09-19
  9. „Stressful”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Business in Toronto, ON
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Snap als Vollzeit

    Pros

    Good brand to have on your CV.

    Kontras

    Many employees here are suffering. There is a complete lack of trust and transparency.

    Snap2019-10-19
  10. „Great place, continues to be work-in-progress”

    SternSternSternSternStern
    Akt. Mitarbeiter - Senior Account Manager in Los Angeles, CA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Snap (Vollzeit)

    Pros

    Outstanding team, rapidly developing product, positive culture, focus on innovation

    Kontras

    At times chaotic, gets tiring facing external negativity + speculation

    Snap2019-09-10
216 Bewertungen gefunden
</>Einbinden