Arbeitgeberbewertungen für Sedgwick Claims Management Services | Glassdoor.de

Bewertungen für Sedgwick Claims Management Services

Aktualisiert am 21. Nov 2019

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2.6
36%
Würden einem Freund empfehlen
54%
Befürworten Geschäftsführer
Sedgwick Claims Management Services CEO Dave North
Dave North
504 Bewertungen
  1. „Great company”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Client Services Manager 
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Sedgwick Claims Management Services - Vollzeit

    Pros

    A lot of growth, potential for movement. Great benefits and time off.

    Kontras

    With the fast growth there are some areas that could be improved mainly with management.

    Sedgwick Claims Management Services2019-11-22
  2. „A nice place to work”

    SternSternSternSternStern
     

    Ich arbeite bei Sedgwick Claims Management Services -

    Pros

    Flexible hours work from home options

    Kontras

    Not a lot of room for movement

    Rat an das Management

    None

    Sedgwick Claims Management Services2019-11-22
  3. „LYFT contract”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Auto Claims Adjuster in Mandeville, LA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Sedgwick Claims Management Services gearbeitet - Vollzeit

    Pros

    continuing education on a monthly basis

    Kontras

    contract ended due to loss of lyft CONTRACT

    Sedgwick Claims Management Services2019-11-12
  4. Hilfreich (3)

    „Acquisition not transparent”

    SternSternSternSternStern
     

    Ich arbeite bei Sedgwick Claims Management Services -

    Pros

    Great work life balance before York was acquired by Sedgwick. Many great former York Managers/Executives. Unfortunately many have been let go with the acquisition.

    Kontras

    CEO promised former York employees no need to lay off and will merge over. This statement was not true. Many are being laid off and the moral with former York employees has dropped down. Sedgwick has many old fashioned ways verse new and innovative ways York implemented. Seems “The Good Ole Boys” are running the company.

    Sedgwick Claims Management Services2019-11-06
  5. „Working through an acquisition and all the fun that comes with it!”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Finance Manager in Dublin, OH
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Sedgwick Claims Management Services - Vollzeit

    Pros

    With all the changes of the previous company (York) being acquired by Sedgwick, there are a ton of opportunities. Benefits for 2020 look pretty good, 401k match and employee education is a plus. As long as you are comfortable with change and learning new things, all the new things can be seen as a positive.

    Kontras

    Along with the changes and the added uncertainty of job security, the culture took a bit of a hit.

    Rat an das Management

    Communicate, especially with any newly acquired colleagues/ leader relationships. Without it, rumors become truth.

    Sedgwick Claims Management Services2019-11-08
  6. Hilfreich (1)

    „Ok”

    SternSternSternSternStern
    Akt. Mitarbeiter - Loss Adjuster 

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Sedgwick Claims Management Services - Vollzeit

    Pros

    Good development programs and investment in staff

    Kontras

    Low salary, boys club atmosphere

    Sedgwick Claims Management Services2019-11-06
  7. „Worldwide Leader in Client Services & Claims Administration”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Senior Claims Administrator in Sacramento, CA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 10 Jahre bei Sedgwick Claims Management Services gearbeitet - Vollzeit

    Pros

    Co-workers are friendly and respectful professionals.

    Kontras

    The working spaces (cubicles) configurations and spacing may not be ideal, but are functional.

    Rat an das Management

    Learn as much as you can from co-worker's expertise, experience and knowledge.

    Sedgwick Claims Management Services2019-11-04
  8. „Excellent company to work for. High quotas.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Utilization Review Nurse 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Sedgwick Claims Management Services -Vollzeit

    Pros

    Great company and staff Numerous benefits

    Kontras

    High billing quota, sometimes requires long hours Sedentary work

    Rat an das Management

    Allow for more stretching breaks.

    Sedgwick Claims Management Services2019-11-02
  9. Hilfreich (3)

    „WAH”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - WAH Customer Service Representative in Houston, TX
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Sedgwick Claims Management Services - Vollzeit

    Pros

    No commute, always OT available

    Kontras

    Heavy call volume... Strict on script reading

    Sedgwick Claims Management Services2019-10-23
  10. Hilfreich (3)

    „Lots of turnover, micromanaged, corporate culture”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Senior Claims Examiner in Roseville, CA

    Ich habe für mehr als 5 Jahre bei Sedgwick Claims Management Services gearbeitet - Vollzeit

    Pros

    PTO accrual is good, 401K match is decent, work from home

    Kontras

    High caseloads, benefits have high deductibles and expensive

    Sedgwick Claims Management Services2019-11-07
1244 Bewertungen gefunden