Bewertungen für Schaeffler Group Customer Service Representative | Glassdoor.de

Schaeffler Group Bewertungen für Customer Service Representative

Aktualisiert am 24. Feb 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

3.5
SternSternSternSternStern
62%
Würden einem Freund empfehlen
57%
Befürworten Geschäftsführer
Schaeffler Group CEO Klaus Rosenfeld
Klaus Rosenfeld
3 Bewertungen
  1. Hilfreich (1)

    „Do not waste your time”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative 
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 5 Jahre bei Schaeffler Group gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    There are no positive aspects to this place.

    Kontras

    Where should I begin.... Nepotism, favouritism, pettiness, no room for growth, compensated with more work...etc Let me transparent, upper management (VP's, Directors, Regional VPs) do not have a clue of how the lower individual's (in management roles) lead a group of people. Need an example? Sure, let's say that for lack of better words, you have a manager who has "favorites." These individuals get special... treatment and at times get away with doing practically nothing. In other words if you friend the right type of folks down here in Fort Mill South Carolina, then you can get away with doing nothing. Why is it that a person with great charisma can hide and oh so well...the low and unprofessional treatment towards its personnel? It's been a while since I left this company but my guess is the following: -any Schaeffler employee is replaceable -most likely everyone in customer service is looking to get out of their current role

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    You should spend time and get to know the people that work for you. Customer service is as t the very center, it is the core and drive of the actual sale.

    Schaeffler Group2019-02-24
  2. Hilfreich (1)

    „Great Place To Start And Build A Career!”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Fort Mill, SC
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Schaeffler Group (Vollzeit)

    Pros

    -Good Starting Pay ($40k p/yr for Customer Service Rep + Benefits). -Great Benefits ($401k match of 6%, Good Insurance with HSA Option, Dental, Vision, etc). -Great Job Security. -Upper Leadership dedicated to ensuring future growth.

    Kontras

    -Sometimes awkward work environment due to Drama (more personal than company wide) -Processes are a little slow due to all the layers of people a lot of requests have to go through. Can be frustrating.

    Rat an das Management

    Great Management.

    Schaeffler Group2018-04-11
  3. „Good place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Fort Mill, SC
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 8 Jahren bei Schaeffler Group (Vollzeit)

    Pros

    Opportunity for growth, yearly raise, 10 days vacation at start, on site cafeteria, flexible

    Kontras

    No sick time, horrible commute, stressful work

    Rat an das Management

    Even the workload

    Schaeffler Group2018-03-12
  4. Hilfreich (1)

    „Good overall”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Customer Service Representative in Fort Mill, SC
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Schaeffler Group ()

    Pros

    Good benefits - Medical insurance and 401K

    Kontras

    Not flexible. Overtime is not allowed but work expected to be done

    Schaeffler Group2017-08-02
4 Bewertungen gefunden