Arbeitgeberbewertungen für Saga Group | Glassdoor.de

Bewertungen für Saga Group

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

123 Bewertungen gefunden

3.0
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
49%
Würden einem Freund empfehlen
70%
Befürworten Geschäftsführer
Lance Batchelor
56 Bewertungen
  1. Anonymous manager in the company

    SternSternSternSternStern
      Ehem. Mitarbeiter - Manager 

      Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Saga Group gearbeitet (Vollzeit)

      Pros

      Travel opportunities and great people

      Kontras

      Top tier not on the pulse of employees

      Saga Group2019-03-19

      Reaktion von Saga Group

      April 9, 2019Recruitment Lead

      Thanks for your feedback. It is great to hear that you enjoyed your time with Saga and I appreciate the review. Regards, Gary N

    • Good for part time

      SternSternSternSternStern
        Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Hastings, England

        Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Saga Group (Vollzeit)

        Pros

        Good training to get you ready for your job Depending on your manager, good teams Nice christmas party

        Kontras

        Quick turnovers A lot of changes to how things are run including lunches, team meetings, holidays, shift patterns, etc Senior management make big decision without fully considering staff

        Rat an das Management

        There should be equal opportunities for customer service advisors. An employee got a secondment elsewhere (without any relevant experience) but other colleagues were not aware of this option.

        Saga Group2019-03-15

        Reaktion von Saga Group

        April 9, 2019Recruitment Lead

        Hello and thanks for taking the time to leave your review. All of our roles, including secondments, are advertised in line with our recruitment policy and as a current employee, you can view them at HR Connect. If you have any issue with viewing current vacancies then please ...

        Mehr anzeigen
      • prospective employee

        SternSternSternSternStern
          Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
          Empfiehlt nicht

          Ich arbeite bei Saga Group (Vollzeit)

          Pros

          if your face fits then you are ok

          Kontras

          Recruitment team are very rude on the telephone - not a very good impression for any prospective employee

          Rat an das Management

          look after the long term loyal staff

          Saga Group2019-03-28

          Reaktion von Saga Group

          April 9, 2019Recruitment Lead

          Hello and thanks for leaving the review. The recruitment team are always looking to act on feedback and as a current employee, I would welcome your help in improving our service. Please get in touch to discuss further. Gary N

        • Hilfreich (1)

          Not the employer it once was

          SternSternSternSternStern
          • Work-Life-Balance
          • Kultur & Werte
          • Karrieremöglichkeiten
          • Vergütung und Zusatzleistungen
          • Führungsebene
          Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Folkestone, England
          Empfiehlt nicht
          Neutrale Prognose
          Keine Meinung zum Geschäftsführer

          Ich habe für mehr als 19 Jahre bei Saga Group gearbeitet (Vollzeit)

          Pros

          opportunities to change roles

          Kontras

          Uncompetitive salaries, loyalty counts for nothing

          Rat an das Management

          Reward loyalty, look after your staff and they will look after you.

          Saga Group2019-02-09
        • Hilfreich (2)

          Amateurs

          SternSternSternSternStern
          • Work-Life-Balance
          • Kultur & Werte
          • Karrieremöglichkeiten
          • Vergütung und Zusatzleistungen
          • Führungsebene
          Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Folkestone, England
          Empfiehlt nicht
          Negative Prognose
          Stimmt gegen Geschäftsführer

          Ich habe für mehr als ein Jahr bei Saga Group gearbeitet (Vollzeit)

          Pros

          I'm not sure there are any

          Kontras

          Poor leadership, poor management, poor vision, poor business strategy, no communication across business units, disjointed, management little to no qualifications or experience for the roles - promoted within and then not trained for the role. Lack of best practice across all business units. Performance reviews, job scopes and requirements outside of the call-centres not completed correctly or fairly resulting...

          Mehr anzeigen
          Saga Group2019-02-13

          Reaktion von Saga Group

          April 9, 2019Recruitment Lead

          Hello and thanks for taking the time to leave your review. I am sorry to hear that you did not enjoy your time at Saga and would be happy to discuss your points further if you have time. Please drop me a line at saga.careers@saga.co.uk Kind regards, Gary N

        • Glad I applied with a open mind.

          SternSternSternSternStern
          • Work-Life-Balance
          • Kultur & Werte
          • Karrieremöglichkeiten
          • Vergütung und Zusatzleistungen
          • Führungsebene
          Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Ramsgate, England
          Empfiehlt
          Positive Prognose

          Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Saga Group (Vollzeit)

          Pros

          Everyone I have met from the assessment day, to now have been so kind and welcoming! The training and support I have received has been the best experience I have had as a new employee, and I am 'mature' and had a varied career path! I am just completing my training, but feel I have been provided with the skills, and information needed to comfortably transition in to my role.

          Kontras

          i cant think of any....

          Rat an das Management

          Keep up the good work!

          Saga Group2019-01-02
        • Hilfreich (2)

          Great place to work

          SternSternSternSternStern
          • Work-Life-Balance
          • Kultur & Werte
          • Karrieremöglichkeiten
          • Vergütung und Zusatzleistungen
          • Führungsebene
          Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
          Empfiehlt
          Positive Prognose
          Befürwortet Geschäftsführer

          Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Saga Group (Vollzeit)

          Pros

          Been working here for 3 years and love the opportunity and support I have been given. Business is changing and really listens to their employees

          Kontras

          Can’t think of any

          Rat an das Management

          Keep investing in your people, long term you will reap the rewards of this

          Saga Group2018-09-27
        • Hilfreich (1)

          customer server

          SternSternSternSternStern
          • Work-Life-Balance
          • Kultur & Werte
          • Karrieremöglichkeiten
          • Vergütung und Zusatzleistungen
          • Führungsebene
          Akt. Mitarbeiter - Customer Service in Folkestone, England
          Empfiehlt nicht
          Positive Prognose
          Befürwortet Geschäftsführer

          Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Saga Group (Vollzeit)

          Pros

          perks good also daycare and great social life.

          Kontras

          salary low, also management only concerned with progression

          Rat an das Management

          care about those below you more

          Saga Group2018-09-29
        • Hilfreich (2)

          Discrimination

          SternSternSternSternStern
          • Work-Life-Balance
          • Kultur & Werte
          • Karrieremöglichkeiten
          • Vergütung und Zusatzleistungen
          • Führungsebene
          Ehem. Mitarbeiter - Customer Service 
          Empfiehlt nicht
          Neutrale Prognose
          Keine Meinung zum Geschäftsführer

          Ich habe bei Saga Group gearbeitet ()

          Pros

          Going home. Free parking. Private health care

          Kontras

          The worst company. Do not work here unless MacDonalds has refused you. Seriously, walk away and go elsewhere. If you are disabled they discriminate as use a system called the 'Bradford score' to track sick days. This system stops you moving up the pay scales as if Bradford score too high they refuse to allow you to move up. Tough if you have a disability. Totally unethical. Managers don't listen and those...

          Mehr anzeigen

          Rat an das Management

          Wake up

          Saga Group2018-10-31
        • Hilfreich (1)

          Review

          SternSternSternSternStern
          • Work-Life-Balance
          • Kultur & Werte
          • Karrieremöglichkeiten
          • Vergütung und Zusatzleistungen
          • Führungsebene
          Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter in Folkestone, England
          Neutrale Prognose
          Keine Meinung zum Geschäftsführer

          Ich habe für weniger als Jahr bei Saga Group gearbeitet (Vollzeit)

          Pros

          The ability to earn a decent amount of commission was there, provided you were willing to work at the company for several years. For a job that required very little expertise, the earning potential is high.

          Kontras

          Stessful working environment, unsociable hours which are different every week, difficult to hit commission commission at higher levels which results in loss of all commission

          Saga Group2018-09-24
        123 Bewertungen gefunden