Arbeitgeberbewertungen für Provolve IT | Glassdoor.de

Bewertungen für Provolve IT

Aktualisiert am 25. Mar 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

6 Bewertungen gefunden

4.7
BewertungstrendsBewertungstrends
100%
Würden einem Freund empfehlen
Provolve IT CEO Dereck Breuning
Dereck Breuning
0 Bewertungen
  1. „Werken bij Provolve IT”

Akt. Mitarbeiter - Sneior Application Management Specialist in Limmen
    Positive Prognose

Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Provolve IT (Vollzeit)

Pros

Voldoende groeimogelijkheden, onbeperkt budget voor opleiding, buitenproportionele arbeidsvoorwaarden! Ervaren collega's om van te leren.

Kontras

Ik ben geen minpunten tegen gekomen.

Provolve IT2019-03-25

April 2, 2019CEO

Heel erg bedankt voor het delen van jouw ervaring met het werken bij ons!

2. „Zeer fijne samenwerking”

Akt. Freelancer - Virtual Assistant/Management Assistant to CEO in Felanitx
    Positive Prognose

Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Provolve IT ()

Pros

Ik werk nauw samen met de CEO en Marketing & Communicatie als Virtual Assistant / Management Assistant. Vanuit mijn onderneming werk ik 100% virtueel, dus deze functie past perfect bij mij. De lijntjes zijn kort, de opdrachten duidelijk en de communicatie helder. Er is ruimte voor eigen inbreng en issues (als die er al zijn) worden kordaat besproken en opgelost. Het is, kortom, een zeer fijne samenwerking.

Kontras

Ik heb geen minpunten te benoemen.

Provolve IT2019-03-25

April 2, 2019CEO

Heel erg bedankt voor het delen van de positieve ervaring in de samenwerking met ons. Ik hoop inderdaad dat we laten zien dat een ieder even waardevol is, in- of extern en in wat voor rol dan ook.

3. „Super samenwerking”

Ehem. Freelancer - Technical Consultant in Zoetermeer
    Positive Prognose

Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Provolve IT gearbeitet ()

Pros

Platte structuur, snelle afhandeling van financien, goede afspraken. uitdagende opdrachten en leuke mensen om mee samen te werken.

Kontras

Glassdoor vraagt me om minpunten te benoemen en wil graag dat ik er 20 woorden aan dicht. nou bij deze Glassdoor, ik kan bij Provolve geen minpunten benoemen.

Rat an das Management

Blijf zoals jullie zijn, goed samenwerken op deze manier! Etentjes en presentjes zijn leuk en geeft een goede band met het bedrijf.

Provolve IT2019-01-18

January 25, 2019CEO

Bedankt voor het leveren van deze mooie feedback, top!

4. „Een team”

Akt. Mitarbeiter - Sr Werkplek Specialist

Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Provolve IT als Vollzeit

Pros

Het team van Provolve kenmerkt zich vooral in de manier van hoe we met elkaar omgaan...Respectvol. Ook is er een duidelijke vorm van waardering voor wat je doet zowel op het vlak van wat je zelf onderneemt of wat men van je vraagt. Daarnaast kun je altijd je ei kwijt, zowel zakelijk als prive en merk je dat inhoudelijk de communicatie altijd op een eerlijke manier verloopt. Er wordt geluisterd naar je ideeën en... neemt dat dan dus ook serieus. Ook als het gaat welke richting je mogelijk op wilt binnen je werk.

Kontras

Omdat binnen deze groep veel communicatie online verloopt en men elkaar niet ziet, ontstaat er een soort virtuele abstractie van werken. Dat is iets waar je tegen moet kunnen.

Provolve IT2019-01-17

January 25, 2019CEO

Bedankt voor deze mooie review en feedback op het online communiceren. Dit nemen we zeker mee in verdere doorontwikkeling van het bedrijf!

5. „Flexibel en moderne arbeidsvoorwaarden”

Ehem. Mitarbeiter - Marketing Manager in Den Haag
    Empfiehlt

Ich habe für mehr als ein Jahr bei Provolve IT gearbeitet (Vollzeit)

Pros

Ambitieus bedrijf, waarbij je veel bij kan dragen aan diens groei. Veel van de ideeën die je hebt, kan je ook daadwerkelijk uitvoeren. Lekkere startup-mentaliteit en veel persoonlijke aandacht. Fijne, moderne ideeën wat betreft arbeidsvoorwaarden.

Kontras

Het remote werken moet wel echt bij je passen. Wegens veranderende privé-omstandigheden paste dit uiteindelijk niet meer bij mij. Ook iets te weinig uitdaging voor mij op het eind.

Provolve IT2019-01-14

January 25, 2019CEO

Heel erg bedankt voor de mooie review en de geleverde feedback. Wordt gewaardeerd en meegenomen in het aantrekken van nieuw personeel.

6. „Flexibele zekerheid”

Akt. Mitarbeiter - New Business Development Manager in Den Haag
    Positive Prognose

Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Provolve IT (Teilzeit)

Pros

Provolve is een kleine IT detacheerder en heeft specialistische kennis in huis op het gebied van software deployment, applicatie packaging, migraties en virtualisatie. Ze werken middels een virtueel office. Remote dus, hetgeen mij wel bevalt. Kwartaal meetings met company updates en een etentje na maakt dat je elkaar regelmatig face to face even ziet. Het fijne aan werken is dat je wordt gewaardeerd om je talenten... en vaardigheden. In vind het een stukje ondernemen in loondienst. Er is écht oog voor de mens hier, je bent geen 'asset' die heen-en-weer wordt geschoven. Er wordt in je geïnvesteerd en naar je geluisterd. Je work-life balance wordt gewaarborgd door middel van maandelijkse 1-op-1's (met Duuoo) met de CEO waarin alles ter tafel mag komen.

Kontras

Ik ben (nog) geen minpunten tegen gekomen. Het enige wat ik me kan indenken is dat als het je niet bevalt om als 'digital nomad' te werken, dit lastig kan zijn voor je.

Rat an das Management

Geen.

Provolve IT2018-12-07

January 25, 2019CEO

Bedankt voor de mooie review en delen van de ervaring met en bij ons!

6 Bewertungen gefunden