Bewertungen für PointClickCare Customer Service Representative | Glassdoor.de

PointClickCare Bewertungen für Customer Service Representative

Aktualisiert am 4. Jan 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

4.9
SternSternSternSternStern
100%
Würden einem Freund empfehlen
100%
Befürworten Geschäftsführer
PointClickCare CEO Mike Wessinger
Mike Wessinger
3 Bewertungen
  1. Hilfreich (4)

    „Amazing place to work!”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Remote, OR
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei PointClickCare (Vollzeit)

    Pros

    I love working for PCC. The culture and environment is amazing. I work remotely and I feel extremely close to my team. I thought I wouldn’t feel included, however I feel included in every way. Sure, I miss out on a few things with not being in the home office, however my team is always there and shares tons of photos. My team is an amazing family and I love everything about. The vacation time is awesome andnhow... understanding the company is, amazing!

    Mehr anzeigen

    Kontras

    I personally can not think of any at this moment.

    Rat an das Management

    Keep up the good work. Open communication is key.

    PointClickCare2019-01-05
  2. Hilfreich (1)

    „Awesome place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Senior Customer Service Representative in Remote, OR
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei PointClickCare (Vollzeit)

    Pros

    Great benefits, flex time, Caring coworkers, working with some of the most talented engineers.

    Kontras

    I’ve been working for this awesome company going on 3 years and honestly, I can’t see a con.

    Rat an das Management

    Keep up the great work

    PointClickCare2018-08-19
  3. „A good move for me...”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Customer Service Representative in Sheffield, IA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite bei PointClickCare ()

    Pros

    Great team of colleagues, excellent benefits, some variety in the work, ample opportunities to move within the company, working from home, performance bonus opportunities.

    Kontras

    Some departments do not share same commitment to prompt customer service, can lead to bottlenecks that are aggravating for clients and staff.

    PointClickCare2017-05-11
3 Bewertungen gefunden