Bewertungen für Pitney Bowes Customer Service Representative | Glassdoor.de

Pitney Bowes Bewertungen für Customer Service Representative

Aktualisiert am 16. Okt 2019

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3.7
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
64%
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21%
Befürworten Geschäftsführer
Pitney Bowes CEO Marc Lautenbach
Marc Lautenbach
7 Bewertungen
  1. „Great company to work for 20+ years ago”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Charlotte, NC
    Empfiehlt

    Ich habe für mehr als 8 Jahre bei Pitney Bowes gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Loved the job, training, good pay, benefits, work/life balance I CAN'T FIGURE OUT HOW TO ADD REVIEWS, SALARY, ETC. ON YOUR WEBSITE BECAUSE THE ONLY CHOICES GIVEN ARE EMPLOYED SINCE 2015. I AM TRYING TO RE-ENTER THE WORKFORCE AFTER 20+ YEARS. PLEASE HELP. THANK YOU.

    Kontras

    Some management were hard to please, expectations were high and support from supervisors was critical and sometimes lacking.

    Rat an das Management

    Support the CSRs as they are the face of the company and making their job easier makes the customer, the CSR, PB management and you (everybody) happy.

    Pitney Bowes2019-10-16
  2. „Customer servoce”

    SternSternSternSternStern
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative 

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Pitney Bowes (Vollzeit)

    Pros

    -Management is nice and willing to listen

    Kontras

    -Limited growth opportunities and hires primarily through temp agencies

    Pitney Bowes2019-06-14
  3. Hilfreich (1)

    „It’s got its pros and cons”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Tampa, FL
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 10 Jahre bei Pitney Bowes gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Depends on the position and what client site you work at, but everyday brings new challenges to work through, not an extremely monotonous job, which helps you grow and learn.

    Kontras

    Upper management decisions always result in losses and then every year manager says no money for raises. They also try and minimize and downplay what people actually do in positions they hold and give you yearly goals that are impossible unless you are the managers pet who gets all the

    Rat an das Management

    Treat people with more respect, pay them better, and realize that when you offer vacation as a benefit you need to have enough employees so people can take more quality time off instead of being told when you can take it.

    Pitney Bowes2019-05-13
  4. „gud”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Phoenix, AZ
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Pitney Bowes (Vollzeit)

    Pros

    inside the building and not in the heat

    Kontras

    long standing all day bent over machines

    Rat an das Management

    pay more

    Pitney Bowes2018-11-06
  5. Hilfreich (1)

    „Excellent Company”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in DC Ranch, AZ
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 8 Jahren bei Pitney Bowes (Vollzeit)

    Pros

    If it lasts you can stay for years

    Kontras

    Mail is declining so that means Pitneys revenue is hit which means layoffs

    Rat an das Management

    Find ways to save money on parts ordering, hold customers more accountable so they are not getting the farm

    Pitney Bowes2018-05-07
  6. „Customer Service”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Spokane, WA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 10 Jahre bei Pitney Bowes gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Good pay, Benefits, time off, great team. 2 weeks paid vacation for new hires. Medical - Dental - 401k matching. Good training up to 6 weeks. Stable work.

    Kontras

    Low pay raises. Corporate not in touch with workers.

    Pitney Bowes2018-02-09
  7. „Customer Service Representative”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Neenah, WI
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Pitney Bowes gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Always have openings. Local work site.

    Kontras

    Callers were almost always dissatisfied.

    Rat an das Management

    Provide better plans to customer base.

    Pitney Bowes2018-01-17
  8. Hilfreich (3)

    „CAM Account Owner”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Appleton, WI
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Pitney Bowes (Vollzeit)

    Pros

    Very good benefits - Health Insurance, Vacation, On-Site Free Clinic, Work Out Area. Atmosphere is more relaxed than other places.

    Kontras

    Can be stressful for many. Bonus structure is currently unattainable. Stock prices have dropped considerably since new billing systems were introduced.

    Rat an das Management

    Listen to your employees. The focus seems to be turned to the needs of the shareholders only and not the rest of the stakeholders (clients and employees).

    Pitney Bowes2017-12-16
  9. Hilfreich (2)

    „Caring for Internal Clients”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Spokane, WA
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 8 Jahre bei Pitney Bowes gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    I was able to adopt a great deal of skills and master them for the time I was employed at Pitney Bowes.

    Kontras

    The leaders and higher ups are receiving bonuses and are earning a pay that could be reduced drastically so they wouldn't have to lay off seasoned employees.

    Pitney Bowes2017-08-31
  10. „Not recommended if in Columbus Ohio area”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Columbus, OH
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 8 Jahren bei Pitney Bowes (Vollzeit)

    Pros

    Steady job if that is what you are looking for. Not really a career opportunity.

    Kontras

    If you are seeking an opportunity where you have a voice in your work and grow, go elsewhere.

    Rat an das Management

    Read and follow up on your "engagement" survey.

    Pitney Bowes2017-04-24
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