Arbeitgeberbewertungen für Openreach | Glassdoor.de

Bewertungen für Openreach

Aktualisiert am 14. Sep 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

184 Bewertungen gefunden

4.0
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
76%
Würden einem Freund empfehlen
78%
Befürworten Geschäftsführer
Openreach CEO Clive Selley
Clive Selley
88 Bewertungen
  1. „Good career”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Patch Leader in Eastbourne, England
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 8 Jahren bei Openreach (Vollzeit)

    Pros

    Good career opportunities if your willong

    Kontras

    Lone working can mate getting noticed hard

    Openreach2019-09-14
  2. „Great job but very hard if you're new to the industry”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Adult Apprentice Telecoms Engineer 
    Empfiehlt
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Openreach als Vollzeit

    Pros

    The pay is good. The training is good although not long enough. Great teams to work with. Can be a job for life with plenty of room for progression of your good enough.

    Kontras

    I'm new to telecoms and found some areas of training very challenging. Out of my training team of 8, 6 of us made it through to the end, so the possibility of losing your job is real whilst in training. The training is good however, once you have learned something they move you straight onto something new when you've barely just understood what was going on in the previous subject. When you're out buddying you... realise just how hard the job can be in terms of problem solving. I have 3 weeks to learn with my buddy then I'm on my own and to be honest I'm dreading going solo. I reckon it takes at least a year to fully understand what's going in this job. I think it's a great job bit extremely stressful at the same time. I have a wife and 3 month old son at home and I'm dreading me not making it through the process. Also occasionally you're work is well over an hour away from home. When you leave your house at 0700, expect to get home between 1730 and 1900. The days are a lot longer than you'd think when you're new. Sometime I feel like my life is openreach

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Trainees need more time buddying, 3 months minimum.

    Openreach2019-09-14
  3. „Solid company to work for”

    SternSternSternSternStern
    Ehem. Mitarbeiter - Bid Manager in London, England

    Ich habe für mehr als 5 Jahre bei Openreach gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Good employer with opportunities to move into other jobs. CEO good at regularly communicating direction and strategy

    Kontras

    No major complaints with working here

    Openreach2019-09-05
  4. „Great opportunities and well looked after”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Operations Planning Manager 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Openreach (Vollzeit)

    Pros

    good benefits and opportunities to progress, I have a good work life balance

    Kontras

    its a massive company and can be hard to get things done!

    Openreach2019-08-30
  5. „Would not Recommend”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Telecoms Engineer in Dundee, Schottland
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Openreach als Vollzeit gearbeitet

    Pros

    Good Salary Free Internet

    Kontras

    Bad Management Average Training No Communication Expect you to know everything Before your finish the Training

    Rat an das Management

    Treat Staff better

    Openreach2019-09-06
  6. „I really felt that I was making a difference to people’s lives”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Project Manager 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Openreach gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    High tech Customer focused Good benefits Great team Challenging

    Kontras

    Part of a bigger Group - BT with all that comes with that

    Openreach2019-08-20
  7. „Openreach”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Technician in London, England
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 8 Jahren bei Openreach (Vollzeit)

    Pros

    Diverse amount of work

    Kontras

    Low chance of job progression

    Rat an das Management

    Less stats more focus as working as a team to tackle issues and provide service.

    Openreach2019-08-05
  8. „Openreach engineer”

    SternSternSternSternStern
    Akt. Mitarbeiter - Openreach Engineer 

    Ich arbeite bei Openreach (Vollzeit)

    Pros

    Well equipped, with correct management a good company to work for

    Kontras

    Not always the clearest message as to the day to day work and aims and the company

    Openreach2019-08-04
  9. „Excellent apprenticeship for ex armed forces”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
     
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite bei Openreach ()

    Pros

    Good working conditions , hours, overtime, equipment.

    Kontras

    Hard graft, challenging and problem solving skills essential.

    Openreach2019-08-01
  10. „Great place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Manager in Glasgow, Schottland
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 10 Jahren bei Openreach (Vollzeit)

    Pros

    Opportunities, growing industry and great culture

    Kontras

    None at all. Great place to be

    Rat an das Management

    Keep it up

    Openreach2019-07-21
184 Bewertungen gefunden
</>Einbinden