Arbeitgeberbewertungen für Norwegian Cruise Line | Glassdoor.de

Bewertungen für Norwegian Cruise Line

Aktualisiert am 15. Oct 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

469 Bewertungen gefunden

3.1
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
49%
Würden einem Freund empfehlen
45%
Befürworten Geschäftsführer
Norwegian Cruise Line CEO Frank J. Del Rio
Frank J. Del Rio
190 Bewertungen
  1. „NCL Wiesbaden”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 

    Ich habe bei Norwegian Cruise Line gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Bonis bei gutem Geschäftsjahr, Trinken / Kaffee gratis, Guter Personalraum mit viel Extras für die Pausen

    Kontras

    Starker Leistungsdruck, geringes Gehalt, amerikanisches Arbeitsklima

    Norwegian Cruise Line2018-10-02
  2. „Sales Abteilung”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Norwegian Cruise Line gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Arbeitszeit definiert, internationale Kollegen, junge Atmosphäre.

    Kontras

    Sehr niedrige Gehälter mit geringer Karrierechance. Große Belastung bis maximal. Kein Familien freunde Unternehmen

    Rat an das Management

    bessere Kommunikation, Ideen wachsen lassen

    Norwegian Cruise Line2018-10-07
  3. „Used to be good employer”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe bei Norwegian Cruise Line gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Cruise product has good reputation, very nice product, acceptable salary

    Kontras

    High workload, since merger with Prestige very chaotic management, top management very disconnected from employees reality

    Rat an das Management

    Mr. Del Rio should consider attending Undercover Boss and learn a thing or two from his predecessor. Also do not forget there was a reason why Ncl bought Prestige not vice versa.

    Norwegian Cruise Line2017-07-13
  4. „Very comfortable”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Restaurant Supervisor in Dangriga
    Empfiehlt nicht
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Norwegian Cruise Line gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Good work atmosphere organized company

    Kontras

    Not good supervisory management in food & beverage department

    Rat an das Management

    Choose the employee thats actually qualifies for the position. They Will give you a better production for your company

    Norwegian Cruise Line2019-10-15
  5. „Love it, but its a lot of work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Personal Cruise Consultant in Miami, FL
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Norwegian Cruise Line (Vollzeit)

    Pros

    You can make loads of money, people in the dept are making 6 figures. Great benefits No degree necessary Travel at "semi" reduced rates Become an insider of the cruising industry Sales Focused Great place to work and make money Contests are always running, winnings include: latest iphone, plasma tv, tons of giftcards, extra leads, vacation holidays, free cruises, spa passes to hotels etc Growing... Opportunities

    Mehr anzeigen

    Kontras

    Expect Long Hours Rules to Not apply evenly Seats always changing You have to give it a minimum of a year to see any of your work come back to you If you don't like the idea of sales, or hate constantly being told no, you might not like the job High Turnover - mainly because people find other options, or they can't deal with the sales culture if you're social with people to your immediate left and right, it... might not be the best place for you since you would have to focus on your job

    Mehr anzeigen
    Norwegian Cruise Line2019-10-07
  6. „Terrible Workplace”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Help Desk in Southampton, England
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Norwegian Cruise Line (Vollzeit)

    Pros

    Nice working environment and teaqm

    Kontras

    Unreliable management Terrible HR Asked to do the job for 4 people with no benefits given

    Norwegian Cruise Line2019-10-03
  7. „good for start”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Devops Engineer in Miami, FL
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Norwegian Cruise Line als Vollzeit

    Pros

    the work environment is good

    Kontras

    health insurance and benefits are low

    Norwegian Cruise Line2019-09-18
  8. Hilfreich (2)

    „Really high turnover for a reason”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Universal Reservations in Miami, FL
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Norwegian Cruise Line als Vollzeit

    Pros

    Really high turnover means you can get promoted in 6 months, also means there's often overtime some of which is mandatory. Benefits are decent for call center. Family coverage is around $350 biweekly.

    Kontras

    Expected to use your breaks for training and emails. You have to put yourself into break to go the bathroom, if you have to go earlier than your scheduled break you are docked for compliance. Plus, then you don't have time to read all the SnapComs you get about itinerary changes. Because everybody is new, you are always fixing issues that the person before you created. It is very easy to get fired here; every... mistake is tracked in the same bucket. In other words, if you get a low QA, that's a verbal and then if you miss a day more than you are allowed, that goes right to a written. In other words, if you have a verbal warning, your next infraction in anything is a written and your next is termination. Basically, if you get a verbal, start looking for another job. Training was decent, but the transition is really just production with someone in the room who has been there a few months longer than you. You don't get QA'd often enough for them to get a good impression of what you are like; maybe two QA's a month, which means there's no chance to buffer that one bad call which of course is the one they listen to.

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Look at your culture- it is absolutely toxic. You have decent benefits and decent pay and constant turnover. With your pay and benefits, you should never have openings, not be replacing your staff every couple months. If you made a few small changes- like allowing bathroom breaks, or providing more assistance to your new people you would retain people who lasted long enough to learn the job.

    Norwegian Cruise Line2019-09-18
  9. Hilfreich (1)

    „Youth Counselor”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite bei Norwegian Cruise Line (Vollzeit)

    Pros

    Great! No complaints

    Kontras

    Long hours, 2 small breaks

    Norwegian Cruise Line2019-09-03
  10. „Great Work from Home Position”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Universal Agent in Temple, TX
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Norwegian Cruise Line als Vollzeit

    Pros

    Great pay, plenty of overtime available.

    Kontras

    Required overtime and long shift hours. Shift bid every quarter means employees could get stuck with undesirable shifts.

    Norwegian Cruise Line2019-08-31
469 Bewertungen gefunden