Bewertungen für Nexeo Solutions Account Manager | Glassdoor.de

Nexeo Solutions Bewertungen für Account Manager

Aktualisiert am 4. Oct 2018

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

26 Bewertungen gefunden

2.6
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
35%
Würden einem Freund empfehlen
44%
Befürworten Geschäftsführer
Nexeo Solutions CEO David Bradley  (no image)
David Bradley
15 Bewertungen
  1. Hilfreich (7)

    „Account Manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Account Manager 
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 5 Jahre bei Nexeo Solutions gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Some good people who are certainly under appreciated by the powers to be. Given the size of the company they have great assets and potential, however it is extremely underutilized. Maybe Univar can take advantage of this opportunity.

    Kontras

    Organizations are like a pyramid; everything starts at the top, but the weight is all at the bottom. Without question there was a lack of communication. Nobody wanted to face real issues that were preventing the company from reaching their true potential. Very hostile environment and most are out for themselves unfortunately.

    Rat an das Management

    Get out while you're ahead

    Nexeo Solutions2018-10-05
  2. Hilfreich (1)

    „Great Company to work for”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Account Manager in Houston, TX
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Nexeo Solutions (Vollzeit)

    Pros

    Good pay, great management, team feel.

    Kontras

    Benefits are not great and insurance is expensive.

    Rat an das Management

    Lower medical insurance

    Nexeo Solutions2016-11-17
  3. Hilfreich (12)

    „Account Manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Account Manager in New York, NY
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Nexeo Solutions (Vollzeit)

    Pros

    Reasonable pay, good benefits, nice co-workers. Good products but they have many challenges delivering due to constant out of stocks. This frustrates you and the customers on a daily basis.

    Kontras

    Way too many to list. This company will suck the life out of you. It is very telling when the CEO on a town hall conference call says the industry is a GRIND. Believe it. Do yourself a favor and pass on a job at this company. It's not worth the stress or pay.

    Rat an das Management

    Overhaul management team

    Nexeo Solutions2016-10-08
  4. Hilfreich (12)

    „Account Support Specialist”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Account Manager in Dublin, OH
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe bei Nexeo Solutions gearbeitet ()

    Pros

    Clean offices, convenient parking lot.

    Kontras

    Poor salary, no ability for upward mobility, lack of communication between levels of upper management, lack of employee recognition, tendency to exhibit favoritism with some employees, over-worked with lack of additional employee support.

    Rat an das Management

    Concentrate on the employee's willingness to learn more about their job roles/responsibilities and not external recruitment.

    Nexeo Solutions2016-06-24
  5. Hilfreich (2)

    „Great Company, lots of change, lots of opportunity”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales Account Manager 
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Nexeo Solutions (Vollzeit)

    Pros

    CEO listens to employees and is genuinely interested in improving service.

    Kontras

    Change. Change all the time. Change yesterday. Change today. Change tomorrow.

    Rat an das Management

    Love you guys.

    Nexeo Solutions2016-04-21
  6. Hilfreich (9)

    „Account Manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales Account Manager 
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 10 Jahren bei Nexeo Solutions (Vollzeit)

    Pros

    Decent benefits and good bonus program.

    Kontras

    Score card is destroying moral. It is micro-management on steroids. Nexeo has become a miserable place to work.

    Rat an das Management

    Upper management needs to quit listening to the consultants.

    Nexeo Solutions2016-05-18
  7. Hilfreich (14)

    „account manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Account Manager in Columbus, OH
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Nexeo Solutions ()

    Pros

    pay, and the people that i work with

    Kontras

    everything else about management, and company as a whole

    Rat an das Management

    hire better people

    Nexeo Solutions2016-03-31
  8. Hilfreich (21)

    „Completely Demoralizing”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Senior Account Manager in The Woodlands, TX
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Nexeo Solutions gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    They tend to higher quality individuals with good skill sets and everyone, at least initially, wants to help drive change.

    Kontras

    Leadership has no clue what they are doing so when their 'strategy' doesn't pan out, they blame employees who are doing the job of three people. CEO keeps harping about saving money, but then spends $8k on each executive chair. Ridiculous!

    Rat an das Management

    Stop thinking that you are something special and take some management courses, or better yet ... resign and let us get some real leadership.

    Nexeo Solutions2016-03-16
  9. Hilfreich (10)

    „Overview”

    SternSternSternSternStern
    Akt. Mitarbeiter - Account Manager 
    Empfiehlt nicht

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Nexeo Solutions (Vollzeit)

    Pros

    Great co-workers who have passion and drive to work hard.

    Kontras

    Unstable Environment, management not "in touch" with reality and expectations.

    Rat an das Management

    To grow the business, more employees are needed to prevent such high turnover and burn out.

    Nexeo Solutions2016-01-17
  10. Hilfreich (1)

    „Good”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Sales Account Manager in Dallas, TX
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Nexeo Solutions gearbeitet ()

    Pros

    Excellent pay and comp plan

    Kontras

    Very technical position and time consuming positions

    Nexeo Solutions2016-01-06
26 Bewertungen gefunden