Bewertungen für Mitchells & Butlers Bar Staff | Glassdoor.de

Mitchells & Butlers Bewertungen für Bar Staff

Aktualisiert am 6. Nov 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

2.5
10%
Würden einem Freund empfehlen
7%
Befürworten Geschäftsführer
Mitchells & Butlers CEO Phil Urban (no image)
Phil Urban
11 Bewertungen
  1. „Things could have been worse”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Bar Staff 
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Mitchells & Butlers gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    You never really see them, my boss was nice

    Kontras

    They seem to think they know exactly how to run a pub they've never even been to

    Rat an das Management

    ...

    Mitchells & Butlers2019-11-06
  2. „Pretty standard”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. befristeter Mitarbeiter - Waitress/Bar Staff in Stratford-upon-Avon, England
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Mitchells & Butlers gearbeitet ()

    Pros

    Decent hours given, good training, leniant managers who dont stress you out, not too busy most nights

    Kontras

    can get a bit stressful when its crowded

    Rat an das Management

    make sure people always have stuff to do

    Mitchells & Butlers2019-09-30
  3. „Poor pay”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Bar Staff in Sheffield, England
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Mitchells & Butlers gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Pretty easy work and chances of progression

    Kontras

    Poor pay, terrible hours, they pick favourite staff to get weekends off the harder you work the more they expect while lazy staff get to keep doing nothing

    Rat an das Management

    Managment are the biggest problem head office need to review there managers

    Mitchells & Butlers2019-09-18
  4. „Good”

    SternSternSternSternStern
    Ehem. Mitarbeiter - Bar Staff in Birmingham, England

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Mitchells & Butlers gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Large company and good with sick pay

    Kontras

    Minimum wage but treated fairly

    Mitchells & Butlers2019-07-30
  5. „Standard Bar Work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Bar Staff in Manchester, England
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Mitchells & Butlers gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    Good management, although slow at times

    Kontras

    Long hours, relatively boring work

    Rat an das Management

    None - bar job typical really

    Mitchells & Butlers2019-04-26
  6. „Not the best”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Bar Staff 

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Mitchells & Butlers gearbeitet (Teilzeit)

    Pros

    Can be some friendly team members, bearable for a couple of months as a summer job

    Kontras

    Minimum wage salary and very unprofessional management

    Mitchells & Butlers2019-05-08
  7. „Standard Pub Job”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Bar Staff in Oxford, England
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Mitchells & Butlers gearbeitet ()

    Pros

    Good pay Flexible with shifts Nice coworkers Decent wage Can come and go

    Kontras

    Bad management - doesn't help out much and made me a bit uncomfortable

    Rat an das Management

    don't lean too much on delegation over pitching in

    Mitchells & Butlers2019-01-29
  8. „Bar staff”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Bar Staff in Bath, England
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Mitchells & Butlers gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Great team Great GM When everything went well it was a fun job

    Kontras

    Awful pay Nauseating guests Unorganised Lack of benefits Long hours (expected though) Understaffed and understocked

    Rat an das Management

    Stock needs to be correctly assessed every week and wastage needs to be taken into account as it puts pressure on stocks and the staff. There are also very few benefits of working there compared to other bars or pubs. No discount on drinks and minimal discount on food for example. But despite the pressures from head office the GM and other black shirts were amazing - one of the best GMs I've worked for.

    Mitchells & Butlers2018-09-07
  9. Hilfreich (2)

    „Bad senior management.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    Akt. Mitarbeiter - Bar Staff in Birmingham, England

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Mitchells & Butlers (Vollzeit)

    Pros

    Friendly and hard-working co-staff, good customers.

    Kontras

    Terrible decisions made at HQ, (Fleet St.Birmingham.) They cannot understand why some pubs will always be " wet-led ". There are one or two staff trying to cover two rooms of people drinking and a chef standing around all shift as no-one wants to eat there!

    Rat an das Management

    Look at clientele..look where the money is being spent...you will never ever change some pubs...so sell up if this upsets you!

    Mitchells & Butlers2018-03-01
  10. Hilfreich (1)

    „Awful company to work for”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Waitress/Bar Staff 
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Mitchells & Butlers gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Some genuine people - but they often leave quickly. Hilariously repetitive attempts to respond to these reviews.

    Kontras

    Constantly illegal shifts: try 9am-4pm/5pm -close. Then start all over the next day. This happens under multiple managers who when confronted deny it point blank - as if we don't know when we work? Customers complain at the lack of staff at busy times who respond that they agree completely and they should write to head office - this exchange occurrs across different branches I've noticed. Customers also constantly... notice the over-exhausted staff and it's becoming increasing apparent across various local communities that this evil company is unable to retain their staff because of the awful conditions. Couple these facts with the exploitation of people who don't know their worth and get stuck living pay check to pay check - with no morale or team building - and no way out due to illegal hours and low pay. Just an awful company, with microwaved food and no heart. Will forever spread the word to boycott. Pay is quite often under - when noted this is met by either denial, reluctance or aggression. Side note - HR department is an absolute joke. Super unhelpful at all times. Pretty much everything is microwaved - the amount of complaints every night is ridiculous.

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Senior management needs to get on the ground at busy times to realise waste and mistakes are caused by exhaustion. Open honest lines of communication with employees. If you'd like them to work, ask, don't just change the rota. I dare you also to speak about something other than targets with your superiors. Taking care of workers will ensure you meet these targets anyway - who are you trying to be, the McDonald's... for rich people? Haven't you noticed that the best run companies are those that take care of their staff, and are focused on genuine and organic growth rather than cost cutting and (dare I say it) austerity like measures??

    Mehr anzeigen
    Mitchells & Butlers2018-02-12
33 Bewertungen gefunden