Bewertungen für L'Oréal Key Account Manager | Glassdoor.de

L'Oréal Bewertungen für Key Account Manager

Aktualisiert am 2. Apr 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

4 Bewertungen gefunden

4.0
SternSternSternSternStern
100%
Würden einem Freund empfehlen
L'Oréal CEO Jean-Paul Agon
Jean-Paul Agon
0 Bewertungen
  1. „KAM”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Key Account Manager in Düsseldorf
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei L'Oréal gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Viel Freiheit und angenehme Kollegen

    Kontras

    Druck auf Projekte und Ergebnisse

    L'Oréal2018-01-28
  2. „Fun Company”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Key Account Manager in Düsseldorf
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei L'Oréal gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    - great colleagues - dynamic - very professional - nice products - loyal employer

    Kontras

    - slightly too dynamic - rather high fluctuation

    L'Oréal2016-01-24
  3. „Viel Arbeit mit viel Spaß und tollen Kollegen”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Junior Key Account Manager in Düsseldorf
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei L'Oréal (Vollzeit)

    Pros

    spass, Verantwortung, lernen, Karriere, tolle Kollegen, Netzwerk, Lebenslauf, tolle Produkte, modern, Lifestyle, Kosmetik

    Kontras

    Leider etwas zuviel Arbeitgür das Gehalt, je nach Abteilung wird man als junger Mensch etwas ausgequetscht

    Rat an das Management

    work-life-Balance!!!!!

    L'Oréal2015-01-15
  4. „It is a good company, however the payment is not as good as the earnings :-)”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Praktikant - Key Account Manager in Düsseldorf
    Empfiehlt
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei L'Oréal als

    Pros

    Challenging Demanding Dynamic Creative Explorative Developent

    Kontras

    Cold Culture Low Compensation High Stress High Competition No Future

    Rat an das Management

    Create a better atmosphere

    L'Oréal2014-11-07

    Reaktion von L'Oréal

    November 13, 2014Employer Branding Manager

    We appreciate that you took the time to write this review of your experience at L'Oreal. Around the world we strive to create a fast-paced, dynamic environment as you mentioned in order to push the envelope and attain success. We'll be the first to admit that we're not perfect -- it's clear that after reading your review we still have some work to do to improve the atmosphere. We have began to take feedback like this to the HR community so we can continue on our journey of improving the L'Oreal experience for our employees.

    Weniger anzeigen
  5. „The Beauty School”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Key Account Manager in Karatschi
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 5 Jahre bei L'Oréal gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Working at L'Oreal will teach you everything that you need to know about the Beauty World. The way L'Oreal looks at beauty, no company still in this world has the same aesthetics.

    Kontras

    A very lean organization where ranks and JDs are not clear for many countries.

    Rat an das Management

    Make levels for employees across the globe and standardize the hierarchy

    L'Oréal2019-04-03
  6. „Perfect job for to grow”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Key Account Manager in Switzerland, FL
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei L'Oréal als Vollzeit

    Pros

    I love working for L'Oréal.

    Kontras

    Work Life Balance not very good.

    L'Oréal2018-03-28

    Reaktion von L'Oréal

    April 16, 2018L'Oréal Talent Team

    Dear colleague, We thank you for sharing your review . We are glad to hear you are loving the journey with L’Oréal . When you love your work and the people you work with, amazing things can happen. Our innitiatives such as Simplicity and Share & Care aim to bring more efficient ways of working and more work/life balance activities for our employees. Please speak to your manager or HR if you have any particular concerns. All the best! Yang.

    Weniger anzeigen
  7. „Key Account Manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Key Account Manager in Kiew
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite bei L'Oréal ()

    Pros

    low complexity, free products, etc/

    Kontras

    low salaries, unqualified management, etc

    L'Oréal2015-12-28
  8. „Fun, Young, Dynamic And travelling”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Key Account Manager in Jakarta
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei L'Oréal gearbeitet ()

    Pros

    Lots of travelling, energetic yet fun and Dynamic. Good environment for entreuprenership.

    Kontras

    Work life balance doesn't work for married with children, unclear performance review, like dislike culture quite strong

    Rat an das Management

    Good company with good brand but not good maintaining good Talent

    L'Oréal2015-07-09
  9. „Work Experience”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Key Account Manager in Lima, Lima Region
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei L'Oréal ()

    Pros

    Good Team Work Young and proactive team Direct relationship with managers Great leader brands

    Kontras

    Workload and big expectations Lack of effective systems Politics To much pressure from managers

    L'Oréal2015-05-11
  10. „Great place to work, especially as a first job after graduation. I've been working for L'Oreal for five years”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Senior Key Account Manager in Kiew
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei L'Oréal (Vollzeit)

    Pros

    The best company with strong marketing profile. Great pleasure to work in such environment.

    Kontras

    Low salary and compensation package. Not transparent promotional policy.

    L'Oréal2014-12-22

    Reaktion von L'Oréal

    January 27, 2015Employer Branding Manager

    Thank you for your feedback on your more than 5 years with us in the Kiev Office! We pride ourselves on being a "school of marketing excellence" among some other incredibly strong functions, so we appreciate you mentioning that. Being a market leader in such fields gives us all a sense of pride and accomplishment as we see our projects come to fruition. Thank you for your feed back about salaries - you've actually brought up something the global HR team is in the process of rectifying - its a vital and strategic project to help attract and retain our talented employees for many years (like you!). We know we're not perfect, so as we continue to grow, we know in some countries we have some work to do to become even more competitive in the market. Here's to many more years of success - thank you again.

    Weniger anzeigen
4 Bewertungen gefunden