Bewertungen für Kool Smiles Patient Service Representative | Glassdoor.de

Kool Smiles Bewertungen für Patient Service Representative

Aktualisiert am 27. Okt 2015

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3.2
82%
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Kool Smiles CEO Dr. Dale Mayfield & Dr. David Vieth  (no image)
Dr. Dale Mayfield & Dr. David Vieth
0 Bewertungen
  1. „Patient service Rep”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Patient Service Representative in Marietta, GA
    Empfiehlt

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Kool Smiles als Vollzeit

    Pros

    Great incentives,fun activities, wonderful bonuses ,laid back semi-casual environment. Very flexible with your schedule

    Kontras

    Sitting at computer all day, repetitiveness, the worst hours (work on Sundays ) not enough challenges or problem solving the same ol script .

    Rat an das Management

    If you work hard there is room for growth

    Kool Smiles2015-10-27
  2. „Tiring”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Patient Service Representative in Marietta, GA
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Kool Smiles gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Good Benefits, Friendly Environment. No other qualities come to mind,

    Kontras

    Inconvenient, Favoritism.Cannot thing of anything else without being professionally rude.

    Kool Smiles2014-03-04
  3. „koolsmiles the great!!”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Patient Service Representative in Marietta, GA
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Kool Smiles (Vollzeit)

    Pros

    work/life balance is great. koolsmiles is very flexible and understanding of a persons everyday life and things that can happen without warning. advancement opportunities are always available.

    Kontras

    the only problem ive ever had is just about the excessive calls our customers recieve,but they are aware and are working ahrd to amend the situation. I feel they shoull take care of thier bilingual staff a little more,we are worth two in one and dtill receive the same hourly pay.

    Rat an das Management

    nothing needs to change,from higher management to our leads i feel everyone always puts in their maximum effort!

    Kool Smiles2012-06-12
3 Bewertungen gefunden