Arbeitgeberbewertungen für Kinepolis Group | Glassdoor.de

Bewertungen für Kinepolis Group

Aktualisiert am 23. Jun 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

3.1
  1. „Ministery of Cinema”

Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

Ich arbeite bei Kinepolis Group (Vollzeit)

Pros

Kinepolis is strong brand and people work in an attractive sector. Free movietickets is one of the few interesting perks.

Kontras

It is hard to get things done. Red tape slows down initiatives, a many-level budgetcontrol puts many people off initiatives and innovation. There is a lot of window-dressing when it comes to Employee-management. A lot of fancy named initiatives to help improve skill and career, but in practice many are slowly killed or remain empty boxes.

Kinepolis Group2019-04-06
  2. „great place”

Ehem. Mitarbeiter - Service in Breda
    Befürwortet Geschäftsführer

Ich habe für mehr als ein Jahr bei Kinepolis Group gearbeitet (Teilzeit)

Pros

great perks, nice environment, nice staff

Kontras

minimum salary, vague contract, no set days

Kinepolis Group2018-11-21
  3. „Nice place to work”

Befürwortet Geschäftsführer

Ich habe bei Kinepolis Group gearbeitet ()

Pros

Nice atmosphere, nice compensations, free cinema voucher

Kontras

Lack of communication between departments

Kinepolis Group2017-04-24
  4. Hilfreich (1)

„Great for students who want to work hard”

Akt. Mitarbeiter - Box Office Host in Antwerpen

Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Kinepolis Group als Teilzeit

Pros

Superiors instantly recognize people willing to work hard and do a little extra. Pay is decent. A lot of different jobs to do, never really get bored

Kontras

Late hours if you're not a night person (for me it was perfect though). They do expect a lot of hours from students.

Kinepolis Group2015-11-25
  5. Hilfreich (1)

„Student job Kinepolis Leuven”

Ehem. Mitarbeiter - Student Job in Leuven
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

Ich habe für mehr als ein Jahr bei Kinepolis Group gearbeitet (Teilzeit)

Pros

Fun environment Great team to work with Free movies Flexible working hours

Kontras

Take good note of the hours you work because they will try to pay you less. Th flexibility of the working hours is only as good as you are strong to say no when they call you to come to come to work for the n'th time in the same week

Rat an das Management

Listen to the people on the floor

Kinepolis Group2014-05-24
  6. Hilfreich (4)

„Great job when still studying”

Sales in Leuven
    Stimmt gegen Geschäftsführer

Ich habe bei Kinepolis Group gearbeitet ()

Pros

Flexible work hours. Great work atmosphere among colleagues. Able to watch free films.

Kontras

Poor staff - management communications and little respect. Bad infrastructure (expl. no air conditioning) meaning over 30 degrees C. during summer. No proper location for staff during break.

Rat an das Management

Listen to your employees. They know what is going on on the work floor and have the knowledge to make it work better.

Kinepolis Group2010-09-14
  7. „Kinepolis Breda: ik zou het niet doen”

Ehem. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter

Ich habe bei Kinepolis Group gearbeitet (Vollzeit)

Pros

Kan zo 1,2,3 geen pluspunten bedenken

Kontras

Het is erg jammer dat Kinepolis het personeel bedriegt. Vanaf het begin werd er volmondig gezegd dat het personeel erg belangrijk was voor het bedrijf. Achteraf gezien waren dit mooie praatjes. De lonen zijn belachelijk laag, vanuit personeel wordt alles gedaan voor het bedrijf én voor het management, maar iets terug krijgen hoef je niet te verwachten. Personeel wordt uitgekafferd door managers en tot huilen aan toe... gebracht (excuses worden nooit aangeboden), als je opkomt voor iets waar je recht op hebt wordt je uitgespuugd als het vuilnis van vorige week dinsdag, langer blijven is geen probleem, sluiten terwijl dat niet eens je oorspronkelijke dienst was ook geen probleem als het kan, maar als personeel dan eens vrij wil wordt er ontzettend moeilijk over gedaan. Ik was erg blij dat ik aan de slag mocht gaan bij een bioscoop. Samen met een groot team begonnen we tegelijk bij de opening van de vestiging in Breda. Samen hard gewerkt en opgebouwd, om uiteindelijk te worden bedrogen door mensen die claimden "ons" zo belangrijk te vinden. Tegenwoordig vind je steeds meer vrouwen in hogere posities wat top is! Kinepolis Breda heeft ook een vrouw aan de top. Het jammere is dat het in dit geval niet echt een positief geval is.

Rat an das Management

Het ideaal zou zijn om het management te vervangen met mensen die het oprecht belangrijk vinden hoe het met het personeel gaat, maar aangezien dat niet kan zou ik zeggen: 1. Luister naar je personeel (en luister ECHT), 2. Straf je personeel niet op vuile, slinkse manieren (een klassieker bij Kinepolis is uren afpakken), reageer persoonlijke problemen niet af op welwillend personeel en tot slot 4. Probeer gewoon niet... zo slecht te zijn.

Kinepolis Group2019-06-24
  8. „Fijn bedrijf, helaas slecht lokaal management.”

Ehem. Mitarbeiter - Bediende in Antwerpen
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

Ich habe für mehr als 10 Jahre bei Kinepolis Group gearbeitet (Vollzeit)

Pros

Fijne collega's die allemaal proberen het beste te maken van een werkdag. Mensen die oprecht moeite doen om de klant een aangename bioscoopdag te bezorgen. Voor mensen die geen kinderen hebben, alleenstaand zijn is dit de ideale job. Het is wel een op en afgaan van personeel. Je krijgt niet echt de tijd om met veel collega's een band op te bouwen, enkel met diegene die al in dienst zijn sinds het stenen tijdperk.... Zonder deze mensen zou er nog weinig cinema zijn vrees ik.

Kontras

Ze hechten weinig belang aan het functioneren van het personeel in combinatie met privé leven. Ze trekken conclusies uit zaken die ze niet deftig hebben gecontroleerd, waardoor personeel zich niet gewaardeerd voelt. Ik ga het bedrijf nu ook niet afbreken, er is een reden waarom ik zo lang in dienst ben geweest, maar de laatste jaren is het bedrijf verder en verder achteruit gegaan in mijn ogen. Een arbeidsregelement... die men zelf niet naleeft, bv. personeel taken laten doen die kunnen leiden tot rechtsreeks ontslag.

Rat an das Management

Luister naar je personeel. Ze zijn immers de sleutel van je bedrijf die ervoor zorgen dat klanten terugkomen. Behandel niet iedereen als een nummer maar als'n volwaardig persoon.

Kinepolis Group2019-03-22
  9. Hilfreich (1)

„Studentenjob Leuven”

Ehem. Mitarbeiter - Student in Leuven
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Kinepolis Group gearbeitet (Teilzeit)

Pros

Goed loon, lange shiften, leuke voordelen

Kontras

Je moet zelf flexibel zijn, maar zijn niet flexibel naar jou toe

Rat an das Management

Communiceer met je studenten.. zij zijn de basis en staan in contact met de klant. Een blije WNer is goede reclame...

Kinepolis Group2018-11-28
  10. Hilfreich (1)

„Ik heb gewerkt in Kinepolis”

Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

Ich arbeite bei Kinepolis Group (Teilzeit)

Pros

leuk team, geen vroege uren, veel verantwoordelijkheid en het wordt nooit eentonig.

Kontras

late uren ( maar kies je zelf voor)

keep it up!

Kinepolis Group2018-10-16