Bewertungen für Kantar Worldpanel Client Manager | Glassdoor.de

Kantar Worldpanel Bewertungen für Client Manager

Aktualisiert am 18. Okt 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

3.8
91%
Würden einem Freund empfehlen
87%
Befürworten Geschäftsführer
Kantar Worldpanel CEO Josep Montserrat
Josep Montserrat
4 Bewertungen
  1. „Great Place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Client Manager in London, England
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Kantar Worldpanel (Vollzeit)

    Pros

    Flexible, great people, great exposure

    Kontras

    Location is not great unfortately

    Kantar Worldpanel2019-10-18
  2. „Great place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Client Manager 
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Kantar Worldpanel (Vollzeit)

    Pros

    Great people and team culture

    Kontras

    Career progression can sometimes be limited

    Kantar Worldpanel2019-09-02
  3. „Great Job but incorrect leadership”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Client Manager in London, England
    Empfiehlt
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Kantar Worldpanel (Vollzeit)

    Pros

    - Great Client interaction - well respected in the industry and within clients - Fun and interesting client questions

    Kontras

    - poor senior leadership and support of staff - low staff retention and replacement

    Rat an das Management

    Staff and clients are just revenue sources.

    Kantar Worldpanel2019-04-18
  4. Hilfreich (1)

    „Hands down, the best place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Associate Client Service Manager in Gurgaon, Haryana
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei Kantar Worldpanel (Vollzeit)

    Pros

    Divesity Everyone is easily accessible Flexible work hours Casual work environment Friendly management Lots to learn

    Kontras

    Working hours can get long when there is a lot of pressure. Typically two months per year. Not more than that. This too isn’t really a drawback as you get to interact with the best minds in the business.

    Rat an das Management

    Keep up the good work 👍🏻

    Kantar Worldpanel2018-08-21
  5. „Good Enviroment”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Client Manager in Ealing, England
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Kantar Worldpanel (Vollzeit)

    Pros

    - Flexible working - Engaged Senior team

    Kontras

    - Pay at more junior levels

    Kantar Worldpanel2018-07-12
  6. Hilfreich (3)

    „Spoilt by the cliques and seniors”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Client Manager in London, England
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Kantar Worldpanel gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Great place to learn Great clients to work with Great Badge

    Kontras

    On the back foot if you are not from the grad scheme Poor management skills from seniors If you rub my back I wont rub yours Salary is not great and wont get any better

    Rat an das Management

    Find a way to engage and nurture new starters If there are senior managers who have had a reputation of not getting on with members of their team sort it out rather than giving them more responsibility Sort out the internal bullying from the senior managers Come up with a career plan when someone joins the team. Not when they get promoted Stop giving staff false promises

    Kantar Worldpanel2018-05-01
  7. „Client Manager”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Client Manager in London, England
    Empfiehlt nicht
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Kantar Worldpanel gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Good work culture and events throughout the year

    Kontras

    Pay not great compared to other agencies

    Kantar Worldpanel2018-02-13
  8. „Great Starter Job”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Client Manager in London, England
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Kantar Worldpanel gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Great Social Side Really good training (although they changed the structure which made it much worse) Good exposure Friendly people Interesting day to day role You are treated and taken care of very well

    Kontras

    Pay isn't very good Promotion structure is fake, they promote who they want, not who does well in assessments Outsourcing departments such as Finance, HR, L&D is making the company worse Office location in Hanger Lane

    Rat an das Management

    The Assessment programme needs to be improved. More weighting on day to day role is needed - presentation and data tests should be just to work out any knowledge gaps or improvement issues.

    Kantar Worldpanel2017-12-26
  9. „Good place to get a head start”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Client Manager in London, England
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Kantar Worldpanel (Vollzeit)

    Pros

    Relaxed company culture, friendly atmosphere, flexibility in working options, solid client exposure, focus on commercial and analytical development, improvement in pay in the last year, innovation of core products,

    Kontras

    Lack of clarity in pay structure, joining other than as a grad can be tough with no proper induction process in place,

    Rat an das Management

    Make pay and benefits structure more transparent, talk about the salary bands for each role

    Kantar Worldpanel2017-09-02
  10. „Luvvly Jubbly”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Client Manager in Westgate, England
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Kantar Worldpanel ()

    Pros

    Tim the MD - his people passion cascades through the business. Really successful organisation. Fast progression. Great client base

    Kontras

    Stamp out the occasional misdemeanors

    Rat an das Management

    Keep kicking butt...keep being true to your values....Blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah blah

    Kantar Worldpanel2017-06-22
16 Bewertungen gefunden