Bewertungen für Kantar Worldpanel Account Manager | Glassdoor.de

Kantar Worldpanel Bewertungen für Account Manager

Aktualisiert am 15. Sep 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

2.3
19%
Würden einem Freund empfehlen
Kantar Worldpanel CEO Josep Montserrat
Josep Montserrat
0 Bewertungen
  1. „Avoid”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Account Manager in Bengaluru
    Empfiehlt nicht

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Kantar Worldpanel (Vollzeit)

    Pros

    Brand name of Kantar, but even that has a limited value now.

    Kontras

    Zero work life balance; Salaries are very less , annual increment is negligible and benefits/perks are non-existent for most employees.

    Kantar Worldpanel2019-09-15
  2. Hilfreich (1)

    „Zero Work Life balance .. Dont spoil your career .”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Senior Account Manager in Mumbai
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 5 Jahre bei Kantar Worldpanel gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Brand name of IMRB in India

    Kontras

    Beuracratic approach , Zero growth and no work life balance

    Rat an das Management

    Value your each and every employee and dont just focus on your top management

    Kantar Worldpanel2018-04-26
  3. „Good place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Account Manager in London, England
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei Kantar Worldpanel (Vollzeit)

    Pros

    Lots of learnings and insights with trains and development

    Kontras

    Salary is on the low side compared to other big players

    Rat an das Management

    Increase salary to industry standard

    Kantar Worldpanel2018-01-13
  4. „It provides an international environment”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Account Manager in Taipeh
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe weniger als ein Jahr bei Kantar Worldpanel gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    An international environment allows its employees to grow without limit.

    Kontras

    Slow reaction on the change (sometimes)

    Kantar Worldpanel2018-01-09
  5. „Great place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Account Manager in São Paulo, São Paulo
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 8 Jahren bei Kantar Worldpanel (Vollzeit)

    Pros

    CEO, being a Global company gives you the opportunity to know new countries and consumer behaviours. People are great and is possible to growth in your career.

    Kontras

    Company is growing and is having new types of projects, but the quantity of people working isn't changing! So we have less people and more clients, with thar, more workload.

    Rat an das Management

    We need more people to work in the company, or a strong investment in automatization to have more time to increase our personal life quality.

    Kantar Worldpanel2017-11-12
  6. „Account Manager”

    SternSternSternSternStern
    Akt. Mitarbeiter - Account Manager in London, England

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Kantar Worldpanel (Vollzeit)

    Pros

    good way to cultivate analytical skills and strategic thinking

    Kontras

    not renovate data collection with new technology

    Kantar Worldpanel2016-11-27
  7. Hilfreich (1)

    „Good but some improvement could make a big difference”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Account Manager in London, England
    Empfiehlt nicht
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite bei Kantar Worldpanel ()

    Pros

    Flexible and open working environment Clear career path for new joiners Great clients to work with and interesting projects overall

    Kontras

    Salary are rather low Promotions are not exactly transparent. People get promoted in roles that have never previously been advertised although you are being told that everyone has the same chances. There is a major problem with a group of senior managers who have been at Kantar for years and don't embrace change. On top of that some of them clearly aren't good managers/leaders but for some reason still manage to... keep their jobs. This is highly demotivating for all their line reports.

    Mehr anzeigen
    Kantar Worldpanel2016-03-06
  8. „Great place to work”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Account Manager in Bangkok
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Kantar Worldpanel (Vollzeit)

    Pros

    Great working environment, where team members support one another. Very friendly culture throughout the region.

    Kontras

    Branding may be in the shadow, which made it a barrier when approaching new clients.

    Rat an das Management

    Compensation should be raised to industry's standard in order to attract talents.

    Kantar Worldpanel2015-12-21
  9. „Good for a few years but low pay”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Account Manager in London, England
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Kantar Worldpanel (Vollzeit)

    Pros

    Really nice work environment, and flexible working hours.

    Kontras

    Salary are a lot lower than the average pay in market research (be it on the client side or on the agency side). Bonuses are really low and don't make you feel valued. Disappointing for a company that is "focusing on its people and doing the best for them".

    Kantar Worldpanel2015-10-03
  10. „continue learning”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Account Manager in Taipeh
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei Kantar Worldpanel (Vollzeit)

    Pros

    good benefit on paid leaves flexible working hours

    Kontras

    Peak season is busy. not easy to get work-life balance

    Kantar Worldpanel2012-09-05
10 Bewertungen gefunden