Bewertungen für Kantar Worldpanel Account Executive | Glassdoor.de

Kantar Worldpanel Bewertungen für Account Executive

Aktualisiert am 23. Jun 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

3.5
99%
Würden einem Freund empfehlen
100%
Befürworten Geschäftsführer
Kantar Worldpanel CEO Josep Montserrat
Josep Montserrat
2 Bewertungen
  1. „A Very Good Place to Start for a Fresh Graduate”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Account Executive in Jakarta
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Kantar Worldpanel gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Kantar Worldpanel has some very good mentors combined with their extensive training programs.

    Kontras

    They don't give the most competitive benefit and there is some blatant favoritism here and there.

    Kantar Worldpanel2019-06-23
  2. „Good place to learn, esp fresh graduate”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Account Executive in Thành phố Hồ Chí Minh
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Kantar Worldpanel gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Nice working culture, colleagues. Ok salary Good place to learn and practice your skills

    Kontras

    Work under high pressure Work overtime regularly, even holidays

    Kantar Worldpanel2019-04-05
  3. „Account Executive”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Account Executive in Thành phố Hồ Chí Minh
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Kantar Worldpanel gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Everything is extremely good, ex. colleagues, working environment, benefits...

    Kontras

    Parking slot is quite small.

    Rat an das Management

    More challenge to staff

    Kantar Worldpanel2018-08-06
  4. „Friendly for a freshman”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Account Executive in Taipeh
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Kantar Worldpanel gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    all the college are friendly and willing to teach you.

    Kontras

    sometimes you have to work overtime.

    Kantar Worldpanel2018-05-11
  5. „Account Executive”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Account Executive in Shanghai, Shanghai
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Kantar Worldpanel gearbeitet ()

    Pros

    Clear promotion path, intelligent and nice colleagues, and supportive training. Great place to work!

    Kontras

    Huge workload, if no teammates to share, it would be horrible, especially for small or medium size clients, since there are usually 2+ ppl serving the "Big Client".

    Rat an das Management

    Pay attention to subordinates' workloads, don't use up the "talents".

    Kantar Worldpanel2017-11-12
  6. „Account Executive”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Account Executive in Taipeh
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei Kantar Worldpanel (Vollzeit)

    Pros

    Great and friendly co-workers and company culture. There will be solid training at the beginning, and everyone would love to help each others.

    Kontras

    Working overtime is a norm here, it is not easy to have a balance between work and life. 2-3 years will be a turning point. The transparency of promotion also was not clear.

    Rat an das Management

    Value your entry level employee when they already exhausted . Making decision and change quickly.

    Kantar Worldpanel2017-03-31
  7. „Amazing experience”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Account Executive in Thành phố Hồ Chí Minh
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Kantar Worldpanel gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Challenges, global clients, supporting and friendly environment, young and dynamic team

    Kontras

    Clients are really demanding so you have to be ready for stress!

    Kantar Worldpanel2015-10-11
  8. „Account Executive”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Account Executive in Thành phố Hồ Chí Minh
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei Kantar Worldpanel gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Good environment; many things to learn from the beginning; lots of chance for entertainment and learning and development activities; good place for fresh graduates.

    Kontras

    Heavy workload that is quite difficult to handle at the beginning; suitable for ones with high capability of analytical and time management skill only.

    Rat an das Management

    There should be more staff to reduce the workload so that everyone will have a chance to develop themselves and the company could have loyal and high quality employees,.

    Kantar Worldpanel2015-08-27
  9. Hilfreich (2)

    „Not where I would like to work for on long term”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Account Executive 
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose

    Ich habe bei Kantar Worldpanel gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Friendly working environment and that's the only thing to keep people stay.

    Kontras

    No work-life balance, low pay, manager didnot really know how to motivate people.

    Rat an das Management

    In the situation where most of your employees have to work at night and weekends without low salary, if you want to motivate them, instead of trying to blame them for not working hard enough, acknowledge their dedication and give them some good advices to help them improve would be better. People keep leaving for a reason...

    Kantar Worldpanel2014-03-07
  10. „good learning as a fresh, 2-3 years will be a turning point”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Senior Account Executive in Taipeh
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei Kantar Worldpanel gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    1. relatively nice and friendly environment and people there 2. sophisticated presentation/analytic skills 3. good place to have a holistic understandings/knowledge regarding FMCG industry and consumer behavior

    Kontras

    1. tired/ constantly overtime as the industry norm 2. be careful to manage your progress/promotion plan there (usually becoming harsher in the formal annual review, to postpone your promotion, even they said you are good during other time) 3. quite niche in terms of the research methodology, the future opportunity for the career path might be limited or least not as broad as Customized research

    Kantar Worldpanel2012-09-12
12 Bewertungen gefunden