Arbeitgeberbewertungen für John Crane | Glassdoor.de

Bewertungen für John Crane

Aktualisiert am 12. Oct 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

205 Bewertungen gefunden

2.9
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
50%
Würden einem Freund empfehlen
75%
Befürworten Geschäftsführer
John Crane CEO Jean Vernet (no image)
Jean Vernet
22 Bewertungen
  1. „Well-structured company. great turn-over, especially due to the diffuculty of internal advancement.”

    SternSternSternSternStern
    Ehem. Mitarbeiter - Proposal Engineer in Mailand

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei John Crane gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    - Great professionals - Market leader

    Kontras

    Hard to get promoted internally

    John Crane2019-10-12
  2. „Work culture”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Project Engineer in Bengaluru
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei John Crane (Vollzeit)

    Pros

    Will gain Good technical knowledge

    Kontras

    Carrier opportunity is very less.

    John Crane2019-09-30
  3. „Cannot be trusted, values are just words”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - EMEA CI Coach 
    Empfiehlt nicht
    Positive Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 3 Jahre bei John Crane gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Wonderful staff level colleagues, highly innovative and committed, great products, some good team working.

    Kontras

    Senior level upper management with autocratic leadership style, hire and fire, short term cost focused with poor people skills and a distinct lack of empathy, no progression or development and terrible behaviours especially in Operations. Not trustworthy, building empires, not committed to people, not attractive to anyone wanting any level of flexible working bordering on discrimination. Disorganised, changeable... and not inclusive. Generally not kind, think carefully before you engage, there are better employers.

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Hold a mirror up and take a good look at how you treat people and consider your actions. There is a balance between Profit and People.

    John Crane2019-08-28
  4. Hilfreich (2)

    „gone down hill”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales in Pasadena, TX
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 10 Jahren bei John Crane (Vollzeit)

    Pros

    people you work with are good decent people

    Kontras

    management management management management management management

    John Crane2019-09-13
  5. „Sales & service engineer”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Sales Engineer in Mumbai
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei John Crane als Vollzeit

    Pros

    Systematic, good ethics and company policy.

    Kontras

    Lack of supportive response from ho.

    John Crane2019-07-14
  6. „Great place to work”

    SternSternSternSternStern
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei John Crane (Vollzeit)

    Pros

    Excellent company policy, multucultural environment, excellent benefits.

    Kontras

    None, work at JC is fantastic.

    John Crane2019-05-31
  7. „engineer trainee position”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Engineer Trainee 

    Ich arbeite bei John Crane (Teilzeit)

    Pros

    pay is good. employees are nice and helpful

    Kontras

    lack of communication and following through on what you are told.

    Rat an das Management

    HR and management need to figure out how to communicate and get on the same page

    John Crane2019-05-21
  8. „Working here”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Design Engineer in Slough, Buckinghamshire, South East England, England
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 5 Jahre bei John Crane gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Its a Clever business doing well

    Kontras

    No cons its fine here

    Rat an das Management

    Keep it up

    John Crane2019-05-03
  9. „A great company”

    SternSternSternSternStern
    Akt. Mitarbeiter - Anonymer Mitarbeiter 

    Ich arbeite bei John Crane (Vollzeit)

    Pros

    Great Company, very old legacy of products, service and quality in sealing industry. Expert in what they do.

    Kontras

    management is very conservative and all things occur at very slow rate.

    John Crane2019-04-16
  10. Hilfreich (4)

    „Going, going, going, gone..”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - District Sales Manager in Morton, IL
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 10 Jahre bei John Crane gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Great people, great potential to regain market leadership.

    Kontras

    Speak up professionally to suggest how a problem was resolved in the past, and you are not a team player. Lean to excessive degree, causing major morale problems throughout. No team atmosphere between departments. Sea of red tape paralyzes work flow. Price & delivery not competitive. Customers not first. Core problems are not communicated to most senior managers out of fear. Smiths likely has no idea... what's going on...delivery, quality & morale problems.

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    The company has fighters and champions, with silent voices. This must change.

    John Crane2019-05-05
205 Bewertungen gefunden
</>Einbinden