Bewertungen für JetBlue Flight Attendant | Glassdoor.de

JetBlue Bewertungen für Flight Attendant

Aktualisiert am 11. Aug 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

74 Bewertungen gefunden

3.2
SternSternSternSternStern
BewertungstrendsBewertungstrends
59%
Würden einem Freund empfehlen
46%
Befürworten Geschäftsführer
JetBlue CEO Robin Hayes
Robin Hayes
29 Bewertungen
  1. Hilfreich (1)

    „Wonderful Company”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Flight Attendant in Boston, MA
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei JetBlue gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Cares about their employees. Management works with team members to create a positive work environment.

    Kontras

    With so many employees, it takes many years to gain seniority.

    JetBlue2019-08-03
  2. „Nice”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Flight Attendant in New York, NY
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei JetBlue (Vollzeit)

    Pros

    Flying and the people

    Kontras

    Management and being away from home

    JetBlue2019-08-02
  3. „Review”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Flight Attendant 
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 5 Jahre bei JetBlue gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Culture is pretty good n some good people.

    Kontras

    Mgmnt needs to be more personable n caring.

    Rat an das Management

    Occurrences at the top n bottom of the company should be reviewed.

    JetBlue2019-08-11
  4. „Jetblue Flight Attendant”

    SternSternSternSternStern
    Akt. Mitarbeiter - Flight Attendant 

    Ich arbeite bei JetBlue (Teilzeit)

    Pros

    Great place to work. Can be very flexible when it comes to your schedule.

    Kontras

    Be prepared to work 18 hour days.

    JetBlue2019-03-04
  5. „Good place”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Flight Attendant in Orlando, FL
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 5 Jahren bei JetBlue (Vollzeit)

    Pros

    Good people, good benefits, fun job,

    Kontras

    Willing to work holidays and bizarre hours.

    JetBlue2019-03-01
  6. Hilfreich (5)

    „Used to be good”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Flight Attendant in Orlando, FL
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 8 Jahren bei JetBlue (Vollzeit)

    Pros

    I have made some life long friends working here. We still operate like a small company and in smaller bases we get to fly often with the same people, it gives us an opportunity to become close. The flight benefits are great. Once you get over the 5 year pay hump, the pay becomes great but it also depends on how much you are willing to work. The job is fairly easy wit a lot of downtime. JetBlue has a great JetBlue... Scholars program that is almost free to its Crewmembers. Our 401K matching program is great, we get matched at 5% and an additional 5% for a total of 10%.

    Mehr anzeigen

    Kontras

    Over the past few years, management has become disengaged from frontline crewmembers. We used to be a very crewmember centric organization, as a matter of fact, we set the standards on how employees are to be treated. Delta took note and ran with it. Our poor Leadership/Crewmember relations shows by the election of 3rd party representation from two major work group. Our airplanes are poorly maintained and... interiors are looking worn, it's a shame because our fleet is not that old. We used to compete with major airlines, now we tend to compete with ULCC, we also get that type of clientele . Benefits are becoming very pricey and the coverage has progressively gotten worse every year. Company is constantly trying to figure out how to squeeze money and more productivity from the frontline employees while feeding money to affiliate organizations such as JetBlue Ventures. Our branding and focus seems to be all over the place, we want to everything but we do it all mediocre (jack of all trades, master of none).

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Treat your employees the way you want them to treat your customers. When the company started, we set a new high standard on how employees need to be treated. Delta took note and ran with it. Can we please get back to basics, improve our crew relations and become a bit more crew member centric? Aslo, can we please focus on one thing and do it right, being an airline and not a tech or venture capital company.

    JetBlue2019-02-12
  7. „Jetblue employee”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Akt. Mitarbeiter - Flight Attendant in Boston, MA
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei JetBlue als Vollzeit

    Pros

    Great company and good pay.

    Kontras

    No union.. currently in negotiation. Jetblue doesn’t protect their employees. Can be extended up to 18 hours in a duty day.

    Rat an das Management

    Need more protection for employees.

    JetBlue2019-02-17
  8. Hilfreich (2)

    „Disorganized mess”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Flight Attendant in New York, NY
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als ein Jahr bei JetBlue gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Great crews, Fun layover, Flexibility

    Kontras

    Disorganized Management, Crew Planning can be a joke, They don't take care of their employees like they claim

    JetBlue2019-01-26
  9. Hilfreich (6)

    „Flight Attendant”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Ehem. Mitarbeiter - Flight Attendant in New York, NY
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 8 Jahre bei JetBlue gearbeitet (Vollzeit)

    Pros

    Flexible Schedule, travel benefits, tons of special assignments

    Kontras

    Healthcare,Dependability,Management, company has lost its focus on its five values

    Rat an das Management

    Don't forget that your frontline crew members are the most important part of the company.

    JetBlue2018-11-25
  10. Hilfreich (1)

    „JetBlue lies not team friendly”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karrieremöglichkeiten
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungsebene
    Flight Attendant in Orlando, FL
    Empfiehlt nicht
    Negative Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei JetBlue ()

    Pros

    Free Travel. Not much else.

    Kontras

    Low pay terrible managers always looking to write people up no upward potential

    Rat an das Management

    Put your people first

    JetBlue2019-01-11
74 Bewertungen gefunden