Bewertungen für JetBlue Customer Service | Glassdoor.de

JetBlue Bewertungen für Customer Service

Aktualisiert am 13. Sep 2019

Zum Filtern von Bewertungen müssen Sie sich entweder oder .

3.3
55%
Würden einem Freund empfehlen
97%
Befürworten Geschäftsführer
JetBlue CEO Robin Hayes
Robin Hayes
10 Bewertungen
  1. „Great Benefits”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Tampa, FL
    Empfiehlt
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 8 Jahre bei JetBlue gearbeitet - Teilzeit

    Pros

    PTO, travel benefits, flexible schedule

    Kontras

    working holidays required until gaining security

    JetBlue2019-09-13
  2. „BEST”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Representative 
    Empfiehlt
    Negative Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei JetBlue - Teilzeit

    Pros

    flexible schedule, lunch, partners, Life

    Kontras

    Expensive, Drain, WORK, LIFE, Support

    JetBlue2019-09-07
  3. Hilfreich (1)

    „Front desk service”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Representative in Boston, MA
    Empfiehlt
    Positive Prognose

    Ich habe weniger als ein Jahr bei JetBlue gearbeitet - Teilzeit

    Pros

    Great company to work with advancement

    Kontras

    Long employment testing and help at desk

    JetBlue2019-08-11
  4. Hilfreich (1)

    „Terrible Management - Stay away if you have an education”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service in Salt Lake City, UT
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 5 Jahre bei JetBlue gearbeitet - Teilzeit

    Pros

    working at home, flight benefits

    Kontras

    Management in SLC do not have college degrees and they have no work experience at other companies and they are intimidated by anyone that does. It is like high school and they will not promote you if you have more education than they do. JetBlue treats it's crewmembers terribly but expects CMs to treat customers well. If you miss a minute of a shift, it is enough to put you on Progressive Guidance. VERY hard to... advance in SLC because they need so many people in Reservations and other customer service that it's nearly impossible to move up.

    Mehr anzeigen

    Rat an das Management

    Give your Cms the benefit of the doubt. Hire management from outside the company and get rid of all the founders that have gotten promoted because they were part of the club, even though they are the worst managers and supervisors I've ever seen. Don't allow your little high school club to hire their friends as supervisors. They don't recognize talent when they see it. The most talented people are at the bottom and... can't move up.

    Mehr anzeigen
    JetBlue2019-07-25
  5. Hilfreich (1)

    „great if you want to travel, and don't need money”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Agent in Salt Lake City, UT
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als einem Jahr bei JetBlue -Teilzeit

    Pros

    positive atmosphere, great values, great friends/employees

    Kontras

    super low pay, hard to get time off, not flexible on hours until you have been there for years!

    JetBlue2019-04-17
  6. Hilfreich (5)

    „Treat Employees as you would Customers”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Ehem. Mitarbeiter - Customer Service Specialist in Salt Lake City, UT
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich habe für mehr als 5 Jahre bei JetBlue gearbeitet - Teilzeit

    Pros

    -Work from home -Flight benefits -Major Airline -Ability to trade schedule around

    Kontras

    Micromanaged and no trust is put in employees. I was there nearly 8 years and proved myself to be a valuable employee. Very poor management. Disorganized leadership. The way they treat employees (I left on my own, so not a disgruntled employee who was fired) is uncalled for. I saw countless friends be let go just because they made up a reason for it. Once they are done with you, you are gone. Well, I was done with... JetBlue and took the initiative to leave myself. Best decision ever! Invest in a company who will support it's people. Because you won't find that at JetBlue.

    Mehr anzeigen
    JetBlue2019-01-01
  7. „Awesome! The people is really nice, and the work environment is very pleasant.”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Coordinator in Long Island City, NY
    Empfiehlt
    Positive Prognose
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei JetBlue - Vollzeit

    Pros

    Flexibility of schedule. Health, dental, 401k, flight benefits.

    Kontras

    It's very hard to pass probation and if you want to keep the job, you have to show them that you're learning what they are teaching you about the new job.

    Rat an das Management

    Management is great. Nice humble people that can pass by and ask you how are you today.

    JetBlue2018-06-06
  8. Hilfreich (1)

    „Good Travel Perks”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Airport Customer Service in New York, NY
    Empfiehlt
    Befürwortet Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 3 Jahren bei JetBlue - Teilzeit

    Pros

    Travel Benefits are a positive

    Kontras

    Hire too many kids who have no work ethics!

    Rat an das Management

    Recruit retirees who have strong work ethics. Many don't need benefits, just looking to travel.

    JetBlue2018-02-27
  9. Hilfreich (3)

    „double standards”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Senior Customer Service Representative in Tampa, FL
    Empfiehlt nicht
    Neutrale Prognose
    Stimmt gegen Geschäftsführer

    Ich arbeite seit mehr als 10 Jahren bei JetBlue - Vollzeit

    Pros

    good company, good flight benefits, decent pay,

    Kontras

    I have seen a great deal of DOUBLE Standards. Do as I say, not as I do. Uniforms for example. Crewmembers with tattoos, piercings. Tattoos visible, tongue piercings, cheek piercings. nothing done about it. Some crewmembers getting P.G.'s, while others (pets) getting nothing. Punch in times being adjusted for the SELECT people. PTO granted for the same people, VERY often. Low seniority doesn't stand a chance. If... you're not one of the favorites, forget about being a lead or Supervisor.

    Mehr anzeigen
    JetBlue2017-01-17
  10. Hilfreich (1)

    „Jet blie”

    SternSternSternSternStern
    • Work-Life-Balance
    • Kultur & Werte
    • Karriere­chancen
    • Vergütung und Zusatzleistungen
    • Führungs­ebene
    Akt. Mitarbeiter - Customer Service Agent in Salt Lake City, UT
    Empfiehlt
    Neutrale Prognose
    Keine Meinung zum Geschäftsführer

    Ich arbeite seit weniger als einem Jahr bei JetBlue - Teilzeit

    Pros

    Good flexor part time hours

    Kontras

    Low pay at first so

    Rat an das Management

    Be nice and be fair

    JetBlue2016-11-29
34 Bewertungen gefunden